Skip to main content
Beantwoord

Geen KPN TV+ op mijn tablet in Spanje, na update gisteren

• March 19, 2026
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik zta op een camping in Spanje met een goede wifi en kon steeds op mijn ipad gewoon kpntv ontvangen en na de update gisteren niet meer.

wat is de oplossing? Wifi via orange en ook via de persoonlijke hotspot lukt dit niet. Wel op de iphone

Beste antwoord door Wheels 01

dank voor uw reactie, het is uiteindelijk wel gelukt, heeft denk ik met onvoldoende bereik te maken gehad. Mocht het opnieuw niet werken meldt ik mij weer

4 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Wheels 01. Welkom op de KPN Community! Heerlijk om in het ontluikende voorjaar alvast wat comfortabelere temperaturen op te zoeken. Maar toch wil je dan af en toe wel even op de hoogte blijven van de gebeurtenissen in Nederland of je favoriete show niet missen. Ik snap je helemaal. 

In eerste instantie zou ik adviseren om je iPad eens opnieuw op te starten. Mocht dat niet de oplossing zijn, zet dan nog even opnieuw de KPN TV+ app opnieuw op je tablet. Dit zijn even de standaard oplossingen, maar wel belangrijk om te proberen. 

Als dat allemaal niet helpt, dan ben ik benieuwd of je een specifieke (fout)melding krijgt of wat er precies gebeurd als een stream wilt openen. En kun je mij ook vertellen welke app-versie nu op je iPad staat? Dan kunnen we vanuit daar weer verder denken. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Heb je kunnen testen of het met de tips van Arjan wel weer lukt om te kijken via de TV+ app, ​@Wheels 01? Zo niet, zou je dan zijn vragen kunnen beantwoorden? Dan kunnen we verder met je meekijken en -denken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 30, 2026

dank voor uw reactie, het is uiteindelijk wel gelukt, heeft denk ik met onvoldoende bereik te maken gehad. Mocht het opnieuw niet werken meldt ik mij weer

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Mooi dat je uiteindelijk wel beeld kreeg! En helemaal goed hoor, laat het dan maar weten.Â