Skip to main content

Hoi, op 22 augustus zijn er 2 geweest, tv box firmware en tv app.

Maar ik kreeg alleen de laatste mail, die van de tv app. Mail van de firmware nooit gekregen. 2 mails op 1 dag is niet mogelijk ?

Ik ben ook geabonneerd op de “Product Updates” en heb dezelfde ervaring.

Wel een notificatie van   TV+ App: update naar versie 08.51.05
maar niet van       TV+ Box: Update naar firmware versie 0.30.6

Maar ik kreeg alleen de laatste mail, die van de tv app. Mail van de firmware nooit gekregen. 2 mails op 1 dag is niet mogelijk ?

Dat zou dan een beperking bij "Product Updates” zijn.
Ik krijg soms tientallen notificaties op één dag van reacties in topics die ik volg 😁.

Als je geabonneerd bent op de Product Updates hoor je van elk nieuwe bericht dat we daar plaatsen een mailtje te krijgen inderdaad. Bij mijn weten is er geen maximum voor een dag. Ik heb zelf ook even gekeken en ik heb ook geen mailtje van die 2e gekregen. Het kan zijn dat er op dat moment iets misging met het versturen, ik vraag het na bij de leverancier van de forumsoftware 🙂

Ik heb ook geen mail gekregen van de firmware update voor de DIW7022 die deze week uit komt, wel een mail over een update van de TV+ app @Jasper van KPN 

Ha @Jasper van KPN , nog een update ?

Er wordt nog naar gekeken, er is nog geen uitsluitsel waar het van komt. Ik merk het zelf ook, ik krijg ze ook niet van alles. 

Ze zijn er nog steeds mee bezig, ik heb de laatste paar updates wel ontvangen. Jij ook @BramvanSchagen?

Ha @Jasper van KPN , jazeker, maar helaas nog geen 2 op dezelfde dag .... 😉

Het lastige is dat er ook geen 2 op dezelfde dag geweest zijn de laatste paar keer. Dat maakt het lastiger om dat te testen. Laten we het in de gaten houden, en als jij (of Jan, of Ruud) er een mist geef het aan. Dan kunnen we er achteraan. Zelf houden we het natuurlijk ook in de gaten.

Ik ben geabonneerd op de Product Updates, maar heb tot nu toe nog niets mogen ontvangen.

Piet.

Helaas zijn er meerdere leden die nu geen e-mailnotificatie ontvangen van een nieuwe Product Update. Dit is in onderzoek en als er een update is, dan melden wij dat in dit topic.

Excuses voor het ongemak!

Hoi, vandaag 2 productupdates, TV Ontvanger naar HTML 5.201 en TV+ Box launcher naar 1.167.2

So far so good 😀👍🏻

Hoi, vandaag 2 productupdates, TV Ontvanger naar HTML 5.201 en TV+ Box launcher naar 1.167.2

So far so good 😀👍🏻

Klopt @BramvanSchagen , die mailtjes heb ik ook allebei ontvangen.

Het probleem is een week geleden al afgemeld in het door @Shyrin van KPN hierboven genoemde topic.

Complementen aan KPN.

Ik heb vandaag wel een mail voor de update van de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) ontvangen.

Het is gelukkig opgelost inderdaad. de bevestiging daarvan is altijd fijn 👌 Ik ga er vanuit dat ze vanaf nu ook blijven komen.

Reageer