Skip to main content

Hallo,

Vanmorgen heb ik via mijn KPN-omgeving een nieuwe decoder besteld. Daarbij werd duidelijk vermeld dat het om een KPN TV+-box ging. Nu zie ik echter in mijn KPN-omgeving dat ik opnieuw een oude box (Arris VIP) zal ontvangen. Ik wil daarom graag mijn bestelling annuleren en het juiste toestel toegestuurd krijgen.Daarnaast zag ik tijdens het bestellen dat de prijs voor "opnemen" naar €0,00 sprong. Op basis hiervan ga ik ervan uit dat de onderstaande aanbieding ook voor mij geldt en dat ik een KPN TV+-box zou ontvangen:"Gratis opnemen ter waarde van €4,99 per maand bij twee KPN TV+-boxen of meer!"Mijn forumaccount is gekoppeld aan mijn KPN ID. Mocht het mogelijk zijn, dan kan mijn partner het toestel ophalen, aangezien ik als dermatoloog in Leiden werk en de openingstijden mij niet goed uitkomen.

 

  

 

Hoi @cene-utr, welkom op onze community! Om deze wijziging te annuleren zul je toch een van mijn telefonische collega's moeten hebben. Zij kunnen de wijziging annuleren en de nieuwe juiste wijziging plaatsen. Hoe dat er met de prijzen uit zal zien kunnen zij je dan ook uitleggen. Het opnemen pakket is gratis zolang je twee TV ontvangers bij ons afneemt. Als je 1 ontvanger vervangt voor 1 TV+ ontvanger zal het opnemenpakket 4,99 blijven.

Je kunt ons bereiken op 0800-0402 
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00
24/7 bij storing/diefstal
 


Reageer