Skip to main content

Beste mensen,

 

Aks ik programma's terugkijk, werkt de ondertiterling niet. Het icoontje voor de ondertiteling, fat bij livekiken wel verschijnt als ik met de pijltjesknop naar beneden ga, is komt dan niet. Dit is ondermeer het geval bij de Avondshow van Arjan Lubach.  Graag zou ik zien dat dit in orde gemaakt wordt. 

Gaat het over terugkijken op de TV+ Box? Dan vreemd, want dat icoontje is er normaal gesproken ook als er niet eens ondertiteling aangeboden wordt.

Hoe start je dat terugkijken precies?

Zie je als je met de pijltjesknop naar beneden gaat wel de zogenaamde “zapbanner” met de groene voortgangsbalk? Wat zie je daar precies, of beter nog: heb je een foto over wat je wel ziet?

En wat als je ondertiteling al aanzet bij live kijken? (Als het over de TV+ Box gaat: de onderiteling blijft aan totdat je die zelf weer uitzet, ook als je naar een ander kanaal gaat, of een opname kijkt, en zelfs nadat je de TV+ Box uitgezet hebt.)


Goedemiddag @Geertje Johanna en welkom hier op ons forum :)

Gaat het over terugkijken op de TV+ Box? Dan vreemd, want dat icoontje is er normaal gesproken ook als er niet eens ondertiteling aangeboden wordt.

Hoe start je dat terugkijken precies?

Zie je als je met de pijltjesknop naar beneden gaat wel de zogenaamde “zapbanner” met de groene voortgangsbalk? Wat zie je daar precies, of beter nog: heb je een foto over wat je wel ziet?

En wat als je ondertiteling al aanzet bij live kijken? (Als het over de TV+ Box gaat: de onderiteling blijft aan totdat je die zelf weer uitzet, ook als je naar een ander kanaal gaat, of een opname kijkt, en zelfs nadat je de TV+ Box uitgezet hebt.)

Ik zie dat @Arjan van B al een paar hele goede vragen stelt en ik ben ook benieuwd de uitkomsten! Wat ook geen kwaad kan, is om de tv+ box eens te resetten. In principe zou dit namelijk 'gewoon' moeten werken.


Nou @Geertje Johanna ik zou eerst maar wat meer details geven voordat je alles opnieuw gaat installeren zoals KPN je hierboven aanraadt. Want waarom zou zo’n icoon ineens zichtbaar worden als je dat doet?

Trouwens, weet je wel zeker dat het betreffende icoon niet getoond wordt? Er zijn minder icoontjes te zien bij terugkijken, dus ondertiteling staat wat verder naar links. Een foto helpt ons jou te helpen!