Skip to main content
Beantwoord

Geen ondertiteling hij BBC NL+

• March 22, 2026
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik wil graag een serie straemen MET ondertiteling op bbcnl+ maar helaas geen ondertitels. Ondertiteling staat natuurlijk AAN

Beste antwoord door JoseDirks

Het is al verholpen. Serie Lynley. BBCNL+

De balk eronder constant aanklikken op ondertiteling helemaal rechts

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 22, 2026

Tja. Welke serie??? Dan kijk ik er ook even een stukje naar.

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • March 22, 2026

Het is al verholpen. Serie Lynley. BBCNL+

De balk eronder constant aanklikken op ondertiteling helemaal rechts

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 24, 2026

Fijn te horen dat het verholpen is, ​@JoseDirks. Even als check, het gaat hier om het streamen via de BBC NL+ app op de ontvanger, toch? Daar heb ik zelf ook al wel ervaren dat ik ondertiteling bij de serie alsnog actief moest aanzetten. Ook al heb ik in de instellingen die keuze ook al gemaakt. Ik neem het als feedback mee, dan kan het team er in ieder geval even naar kijken.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

​Ik heb hier van de week nog eens naar zitten kijken, want ik had nog een Lynley aflevering die ik moest bekijken. En toen had ik inderdaad ook (weer) dat ik de ondertiteling actief moest aanzetten. Terwijl ik wel in mijn instellingen heb staan dat ondertiteling actief moet zijn. 

Maar na wat verder nadenken en uitproberen kwam ik erachter dat het kwam omdat ik in de instellingen heb staan dat de ondertiteling Engelstalig moet zijn. En als een serie dan geen Engelstalige ondertiteling heeft, dan krijg je niks.  

Dus, even als controle vraag: heb jij in de instellingen van de app staan dat de ondertiteling Engelstalig, of Nederlandstalig moet zijn, ​@JoseDirks?