Skip to main content

Sinds kort geen standaard ondertiteling meer op njam tv, zeer jammer voor de slechtho

 

Vervelend @Biljart71 ,

KPN is hiervoor wel afhankelijk van de aanlevering van ondertitels door de zender. Kennelijk leveren ze de ondertitels niet meer voor (alle) programma's aan. 

Maar ik ben even naar de zender gezapt. Op dit moment zie ik wel Nederlandse ondertiteling. Check voor de zekerheid even de instellingen in jouw menu. (Ondertiteling aanzetten.)  


Hmm, hier nu 'sportfood’ aan, geloof ik…

Maar Indonesische keuken? I.i.g. geen ondertiteling nu 14:13. (via de smart-tv app)

Er is nóg een kookzender: 24Kitchen.

Nota bene. via de Arcadyan is er zelfs geen teletekst. Mijn vraag: is er überhaupt ondertiteling bij Njam???


Hmm, hier nu 'sportfood’ aan, geloof ik…

Maar Indonesische keuken? I.i.g. geen ondertiteling nu 14:13. (via de smart-tv app)

Er is nóg een kookzender: 24Kitchen.

Ik zie het inderdaad. Ruim een half uur geleden bij het vorige programma was er wel Nederlandse ondertiteling. 

Het varieert dus per programma. 


KPN is hiervoor wel afhankelijk van de aanlevering van ondertitels door de zender. Kennelijk leveren ze de ondertitels niet meer voor (alle) programma's aan. 

Ik zie het al. Vlaams gesproken is Nederlands ondertiteld, gewoon in het beeld gevoegd vanaf de bron. Nederlands gesproken is NIET ondertiteld. Nu de zender zo'n 2 jaar in Nederland is zijn er steeds meer Nederlands gesproken programma's die niet ondertiteld worden.

Er is Geen TT888 ondertiteling.