Skip to main content
Beantwoord

Geen ondertitels op Paramount Network NCIS Los Angeles

• October 29, 2025
  • 16 reacties
  • 199 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds 2 dagen heb ik zowel live als bij terugkijken geen ondertiteling bij NCIS Los Angeles op paramount. (kanaal 13)

Kpn box al terug gezet naar fabrieksinstellingen. Helpt niet. Met afstandsbediening al ondertiteling aan gezet.

Heeft iemand dezelfde problemen.

Beste antwoord door B73

Hallo ​@B73 welkom op de KPN Community. Als ik zo zoek lijkt het probleem ook aan de kant van Paramount te liggen. Hoe staan de zaken er nu voor ontbreekt de ondertiteling nog steeds? Dan kaart ik dat even aan zodat dit doorgegeven kan worden intern.

Hallo Remco,

Heb gisteren programma teruggekeken en toen was er wel weer ondertiteling. Zal vandaag nog eens kijken en laat het dan even weten of het nog goed is.

Vandaag teruggekeken  ondertiteling is weer aanwezig. Dus Paramount zal het wel opgelost hebben.

16 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 29, 2025

Wat bedoel je?

Kan je via ondertitels er geen ondertitels op zetten?

Of bedoel je dat de zender geen ondertitels erbij zet?

In dit geval ligt het probleem bij Paramount Network

P.S.

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Christa Wijlemans
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hier hetzelfde probleem. 
begon met ver vooruit lopende ondertiteling en nu is er helemaal geen ondertiteling. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 29, 2025

Ik denk dat het probleem, zoals ik al vermelde, bij de zender zelf zit.

Dus je moet in dit geval bij Paramount informeren.

KPN geeft het 1 op 1 door.

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 29, 2025

Ik heb ook al een aantal dagen geen ondertiteling.  Eerst liep het niet synchroon nu niets meer. Zowel live als bij terugkijken 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 29, 2025

Hier hetzelfde probleem. 
begon met ver vooruit lopende ondertiteling en nu is er helemaal geen ondertiteling. 

Klopt heb ik ook gehad. Ligt dus niet aan mij 

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • October 30, 2025

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 30, 2025

Probleem speelt bij álle providers.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 30, 2025

Lijkt bij meer zenders te spelen. Ook Comedy Central, was vergeten South Park S28 A1 (uitgezonden zondag 19 okt 22:35) te ondertitelen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 30, 2025

Allemaal Paramount zenders dus.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 30, 2025

Wat bedoel je?

Kan je via ondertitels er geen ondertitels op zetten?

Of bedoel je dat de zender geen ondertitels erbij zet?

In dit geval ligt het probleem bij Paramount Network

P.S.

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Hallo Joop, kpn tv box DIW7200. Maar probleem ligt bij Paramount. Ziggo heeft ook problemen met de zelfde serie.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@B73 welkom op de KPN Community. Als ik zo zoek lijkt het probleem ook aan de kant van Paramount te liggen. Hoe staan de zaken er nu voor ontbreekt de ondertiteling nog steeds? Dan kaart ik dat even aan zodat dit doorgegeven kan worden intern.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 31, 2025

Hallo Remco,

Heb gisteren programma teruggekeken en toen was er wel weer ondertiteling. Zal vandaag nog eens kijken en laat het dan even weten of het nog goed is.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 31, 2025

De afleveringen van gisteren, 30 oktober, bevatten NL ondertiteling. Paramount zal het dus opgelost hebben. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • November 1, 2025

Hallo Remco,

Vandaag teruggekeken  ondertiteling is weer aanwezig. Dus Paramount zal het wel opgelost hebben.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Fijn om te horen! ​@B73! Bedankt voor de terugkoppeling! Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

Forum|alt.badge.img

Vanaf vandaag kan je de serie niet meer terugkijken, het groene tekentje ontbreekt ook achter de serienaam