Skip to main content
Beantwoord

Geen TV abonnement volgens site dus kan geen nieuwe afstandsbediening bestellen

• April 5, 2025
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb een abo bij KPN voor alle diensten, betaal ongeveer 90 euro. Als ik een nieuwe AB wil bestellen kan dat niet, want ik heb geen TV abo volgens KPN. Erg vervelend!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Hans anoniem ,

Dan gaat er iets mis. 

Bestel een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 5, 2025

Hallo ​@Hans anoniem ,

Dan gaat er iets mis. 

Bestel een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 5, 2025

Ja, zover was ik ook gekomen voordat ik hem bestelde. Maar ik heb gewoon TV van KPN en als ik er eentje wil bestellen krijg ik de melding dat dit niet kan omdat ik het NIET heb. Maar ik heb het toch echt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 5, 2025

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • April 5, 2025

VodafoneZiggo?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 5, 2025

Ja, zover was ik ook gekomen voordat ik hem bestelde. Maar ik heb gewoon TV van KPN en als ik er eentje wil bestellen krijg ik de melding dat dit niet kan omdat ik het NIET heb. Maar ik heb het toch echt!

Ok ​@Hans anoniem ,

Dan hulp vragen van de klantenservice.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Hans anoniem, welkom op onze community! Wat merkaardig, ben je er in de tussentijd nog uit gekomen? Het klinkt alsof je inlogt met een MijnKPN account waar jouw abonnement niet aan gekoppeld is. Kun je dat controleren als je inlogt op je MIjnKPN pagina?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 10, 2025

​@Hans anoniem 

Is het nog gelukt via de klantenservice?Â