Skip to main content

ik heb geen beeld op tv wel geluid , ontvanger gerest en het modem ook gereset maar het blijft hetzelfde probleem , ook een andere hdmi kabel vervangen maar ook geen resultaat , ik zie wel de embemen van de radiozenders in beeld dat is ook al erg vreemd.

wie heeft de oplossing 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Zit de HDMI kabel er bij beide goed in? 


Ja  joop


Kastje van mijn zoon gepakt en die doet het gewoon, dus kastje stuk


@Martje100  Morgen bellen met de klantenservice 0800-0402 en inspreken dat je een medewerker wilt spreken en aangeven dat je tv ontvanger kastje stuk is 


Ja dat lichtje was bij ook al aan gegaan hoor 


Hi @Martje100, ik hoop dat het inmiddels gelukt is om een omruil van de ontvanger te regelen, want dit klinkt inderdaad niet helemaal goed!


En @Martje100 

Iedereen probeer je gewoon te helpen hoor.

We zijn net zoals jij klant bij KPN (moderater werkt wel bij KPN).😉😊


ik heb geen beeld op tv wel geluid , ontvanger gerest en het modem ook gereset maar het blijft hetzelfde probleem , ook een andere hdmi kabel vervangen maar ook geen resultaat , ik zie wel de embemen van de radiozenders in beeld dat is ook al erg vreemd.

wie heeft de oplossing 

Beste Martje

Wil je eens kijken naar de CEC instellingen en de ECO stand?

Probeer de CEC eens op aan te zetten al de vinkjes op de onderste na.

Uiteraard ook van je TV ECO stand dan uit.

Suc6


De oplossing is als volgt: maak met de tv ontvanger verbinding via wifi en niet bekabeld! Zorg wel dat je upload snelheid van je internet hoog genoeg is. Bij mij is hij 350 Mbps en heb geen problemen meer! Let op, je moet wel de internetkabel uit je tv onvanger halen!! 


De oplossing is als volgt: maak met de tv ontvanger verbinding via wifi en niet bekabeld! Zorg wel dat je upload snelheid van je internet hoog genoeg is. Bij mij is hij 350 Mbps en heb geen problemen meer! Let op, je moet wel de internetkabel uit je tv onvanger halen!! Ik heb dit via de helpdesk van KPN door gekregen en zoals eerder gezegd, het werkt!!! Ik had nl het probleem boven waar ik een adapter via het stroomnet (stopcontact) had omdat dit bij het oude systeem wel werkte en na de nieuwe apparatuur van KPN TV+ wekte het dus niet meer omdat bij het beeld zwart was en wel geluid had. Nu werkt gelukkig alles weer zoals het hoort!!!!!!


Reageer