Skip to main content

er is thans geen enkele verbinding mogelijke tussen de afstandsbediening en de module.

het lichtje op de afstandsbediening werk wel goed maar er is geen enkele reactie van de tv.

wat is hier de oorzaak?

Hoi @An3s. Welkom op het KPN Forum! Wat bedoel je precies met module? De tv of tv-ontvanger? Heeft het wel gewerkt en heb je de afstandsbediening op de juiste manier gekoppeld aan de tv? Hieronder lees je hoe je dit kan doen. Wellicht verhelp je het probleem door de afstandsbediening te resetten en daarna opnieuw in te stellen. 

 


andries

wat het zappen betreft is het te treurig om daar nette woorden voor te vinden. in mijn situatie is het zo dat na het kiezen van de zender met de de cijfertoetsen dit eerst bevestigd moet worden, dan duurt het zeker een seconde of 5 voordat het scherm een reactie op dit verzoek laat zien om vervolgens voor zeker 10 tot 15 duurt voor dat er sprake is van een soort van beeld komt waarbij de synchronisatie bijna gaat kloppen en dat moeten er nog een paar time-outs voordat het goed loopt. dit gebeurt bij elke zenderwisseling en dat gaat onder je huid zitten.

een kennis heeft een “clandestien bakje” en daar leerde ik van dat die zender op zender zich laat wisselen zonder enige vertraging en ook de synchronisatie met het geluid is gewoon direct o.k.

nu vraag ik mij zomaar af of kpn+tv wel thuis hoort op streaming tv.

KPN, DOE ER WAT AAN EN ZORG DAT HET SCHAKELEN TUSSEN ZENDERS GOED GAAT.  ANDERS OVERWEEG IK OM WEER NAAR DE SCHOTEL TE GAAN, DAAR WAS EN IS HET GOED EN OOK NOG GOEDKOPER.

 

Admin: samengevoegd met eigen topic torigineel topic]


@An3s ik begrijp dat de afstandsbediening nu wel reageert, maar het zappen traag verloopt. Dat is vervelend. Heb je al de stappen in onze online servicetool geprobeerd? Vaak kan een reset van de Experiabox en/of tv-ontvanger dit probleem verhelpen. Als dit niet werkt, raad ik aan om contact op te nemen met onze klantenservice op 0800 0402. Zij kunnen je verbinding controleren en een oplossing vinden, zodat je weer ongestoord kunt kijken.


Reageer