er is thans geen enkele verbinding mogelijke tussen de afstandsbediening en de module.
het lichtje op de afstandsbediening werk wel goed maar er is geen enkele reactie van de tv.
wat is hier de oorzaak?
er is thans geen enkele verbinding mogelijke tussen de afstandsbediening en de module.
het lichtje op de afstandsbediening werk wel goed maar er is geen enkele reactie van de tv.
wat is hier de oorzaak?
Hoi
andries
wat het zappen betreft is het te treurig om daar nette woorden voor te vinden. in mijn situatie is het zo dat na het kiezen van de zender met de de cijfertoetsen dit eerst bevestigd moet worden, dan duurt het zeker een seconde of 5 voordat het scherm een reactie op dit verzoek laat zien om vervolgens voor zeker 10 tot 15 duurt voor dat er sprake is van een soort van beeld komt waarbij de synchronisatie bijna gaat kloppen en dat moeten er nog een paar time-outs voordat het goed loopt. dit gebeurt bij elke zenderwisseling en dat gaat onder je huid zitten.
een kennis heeft een “clandestien bakje” en daar leerde ik van dat die zender op zender zich laat wisselen zonder enige vertraging en ook de synchronisatie met het geluid is gewoon direct o.k.
nu vraag ik mij zomaar af of kpn+tv wel thuis hoort op streaming tv.
KPN, DOE ER WAT AAN EN ZORG DAT HET SCHAKELEN TUSSEN ZENDERS GOED GAAT. ANDERS OVERWEEG IK OM WEER NAAR DE SCHOTEL TE GAAN, DAAR WAS EN IS HET GOED EN OOK NOG GOEDKOPER.
Admin: samengevoegd met eigen topic torigineel topic]
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.