Skip to main content
Beantwoord

Geen verticale gids in TV+ app

  • 1 June 2024
  • 6 reacties
  • 133 keer bekeken

De KPN app is geüpdatet en nu mis ik de verticale gids per zender. De huidige gids is totaal onoverzichtelijk op mijn mobiel! 

Hoe krijg ik de verticale gids per zender terug?

Hoe krijg ik de verticale gids per zender terug?

Die is er (nog) niet. 

Hoop dat ie wel komt voor dat ik gedwongen de nieuwe heb, want het is vrijwel het enige wat ik er mee doe. 

Volg de updates. 

https://forum.kpn.com/product-updates

En het centrale topic. 

 


Dat vind ik dan knap waardeloos 🤬. Ik vind die horizontale gids met alle zenders tegelijk volstrekt onoverzichtelijk. En als je snel scrollt moet die constant laden. 

Dank je wel KPN voor deze achteruitgang 😡


Hi @Gertjan Woudenberg, de gids is inderdaad vernieuwd. Jammer om te lezen dat ‘ie voor jou zo niet naar wens is, goed dat je het aangeeft. Ik kan geen beloftes doen, maar ik neem je signaal zeker mee. Voor het laatste nieuws over vernieuwingen en updates kan je onze Product Updates in de gaten houden.


Als ik de nieuwe app heb als ie nog geen verticale gids heeft is die mobiele app hier einde oefening, @Alexandra van KPN . Laat mij dus lekker de oude app nog ff houden 😉. Die gebruik ik vrijwel dagelijks voor inplannen opnamen.


Heel graag de verticale gids terug; wordt node gemist!! Ik kan niks meer vinden in deze versie! 


Ik wil ook graag - en vele slechtzienden met mij - de verticale gids terug in de app.

kleine moeite lijkt mij en voor mij een overzichtelijke gids.

Dank voor de moeite.


Reageer