Skip to main content
Antwoord

Geen volledig scherm met TV+ app op mobiel tijdens Feyenoord wedstrijd op ESPN

• November 9, 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Geen mogelijkheid volledig scherm op mijn kpnt+ mobiel appĀ 

elke zender doet het op zondag avond van espn , alleen de wedstrijd die ik wilde kijken van Feyenoord die deed het niet.

ook de persoon van de klante service schoof het probleem naar espn maar zie online dat er meerdere mensen zijn die bij kpn het zelfde probleem hebben .

graag advies hulp ,Ā 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Marc de Zeeuw,Ā er is vandaag een nieuwe update uitgekomen, waar dit in opgelost is:Ā 

Als je die installeert kan je weer kijken zonder die systeemdingen in beeld!

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 9, 2025

Wat bedoel je met ā€œgeen volledig schermā€. Dat de gegevens in beeld bleven zoals in mijn screen foto?

De tijd met app-meldingenĀ links en rechts de netwerk info en de batterij status?

Verder was de wedstrijd op ESPN. Dus zowel op kanaal 221 als in het basispakket op kanaal 14. Heb je die beide geprobeerd?

Dit heeft momenteel iedereen met Android

Ā 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Marc de Zeeuw, welkom op de community. Is wat jij ervaart hetzelfde als wat Peter beschrijft en deelt op het screenshot? Of is het iets anders? Kan je er meer over vertellen voor de zekerheid?

Het punt wat Peter noemt is bekend bij de ontwikkelaars, daar wordt aan gewerkt. Als er een update voor komt zullen we dat delen in Product Updates.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Hoi ​@Marc de Zeeuw,Ā er is vandaag een nieuwe update uitgekomen, waar dit in opgelost is:Ā 

Als je die installeert kan je weer kijken zonder die systeemdingen in beeld!