Skip to main content

Wanneer ik de vrt1 en of Canvas wil bekijken op mijn tablet of telefoon vie de kpn app dan blijft mijn scherm op zwart!. Watch now… nee dus. Iemand een idee? Het gaat hier wel over de life uitzendingen , niet de opgenomen programma's die idd niet bekeken kunnen  worden met de app. Het verhaal dat bepaalde zenders dat niet toelaten is  gewoon belachelijk want tot voor kort had ik Delta en daar werkte het perfect.

Delta kan hele andere afspraken hebben met de diverse tv kanalen en rechthebbende dan KPN. 

 

Via tv.kpn.com en de app kan ik gewoon naar deze beide zenders kijken het probleem zit dan echt bij uw aparaten.


Akkoord voor Delta maar dan verdient KPN een schop onder de r… Mijn apparaten kunnen wel alle andere zenders ontvangen in de app maar niet de Vrt zenders? Lijkt wel staatsterrorisme !


Maar @beauguy ook ik kan nu via de tv-app van kpn beide zenders bekijken… Dus waarom zou kpn een schop onder de r…. moeten krijgen? Daarom mijn vragen:
Ben je nu thuis? Kijk je via mobiel internet? Kijk je via wifi van camping of hotel?


Ben je thuis of buitenshuis.

Deze zenders kunnen buitenshuis niet gekeken worden.


Ik kijk THUIS op mijn tel via de app en idem voor mijn tablet. Op de tel doet hij het nu plots wel maar op tablet niet.


Ik kijk THUIS op mijn tel via de app en idem voor mijn tablet. Op de tel doet hij het nu plots wel maar op tablet niet.

Hallo @beauguy ,

De Vlaamse zenders kun je alleen bij jou thuis bekeken worden. Wat je kunt doen, is de app even van de tablet verwijderen en daarna opnieuw installeren. 


Zal dat zeker eens proberen! Thanks


Teleurstellend… maar buiten de slider, de pauzetoets de terugkijktoets en de doorspoeltoets … as black as black can be.


Teleurstellend… maar buiten de slider, de pauzetoets de terugkijktoets en de doorspoeltoets … as black as black can be.

Staat de locatie bepaling aan en heeft u de nieuwe app al of nog de oude?

 


Geen idee waar in de app de locatie bepaling staat en ik ga er van uit dat ik nogmaals de nieuwe app heb gedownload


Geen idee waar in de app de locatie bepaling staat en ik ga er van uit dat ik nogmaals de nieuwe app heb gedownload

Locatie bepaling wordt bij de systeem instellingen bij de app machtigingen ingesteld.