Skip to main content

Hallo

Ik heb gisteren een film gehuurd tegen 20 uur ik kan de film 48 uur kijken nu wil ik de film nog een keer kijken tegen 20.40 uur. De film is weg en ik moet opnieuw €5.99 betalen. Wat gaat hier fout

Gr Sven

Geen idee hoe dat werkt,  misschien mag je maar 1 keer kijken? Ik benieuwd naar het antwoord. 


Hey @Helmus78, welkom! Je hoort een film altijd 48 tot je beschikking te hebben. In dit geval, gaat het toevallig om Top Gun: Maverick?


Ja dat klopt


Ah, ja. Daar is wat mee misgegaan, @Helmus78. In dit topic vind je uitleg over wat er precies is misgegaan mocht je dat interessant vinden. Je krijgt een privébericht van me met een voucher code zodat je de film opnieuw kunt huren :)

Deze nieuwe code is bruikbaar t/m 15 januari.


Hallo, 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Gisteravond (28/2) rond 0:30u de film 'Nope' gehuurd voor €5,99. Die zou 48u beschikbaar moeten blijven, dus wilde hem vanavond weer bekijken (ca. 24u later). Hij staat in het kpn-menu onder 'mijn gehuurde films', maar ik kan hem niet opnieuw starten zonder opnieuw een bedrag te betalen (nu €2,99). Dat klopt natuurlijk niet, want ik heb al betaald en wil hem binnen 48u opnieuw bekijken. Kan dit opgelost worden?

 


Huur hem opnieuw, @D-Tailz, dat is de enige manier om de film opnieuw te kijken. Laat maar weten als/wanneer je dat gedaan hebt. Vul dan ook  je forumprofiel in met je gegevens. Dan vergoed ik de nieuwe huurkosten.


Bedankt voor je reactie @Erik_ . De film heb ik zaterdag 4/3 opnieuw gehuurd voor €2,99. Forumprofiel ook verder aangevuld. Ik wacht je verdere (re)actie af. Alvast bedankt!

 


Jij ook bedankt! Ik heb 2.99 euro vergoed: dat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht 🙂.