Ik heb een film gehuurd, maar deze start niet.
Hoe los ik dit op?
Ik heb een film gehuurd, maar deze start niet.
Hoe los ik dit op?
Wat vervelend. Maar welke? Een betaalde via Pathé Thuis? Met je huidige informatie valt er niks te checken.
Verder is deze informatie van belang: welke ontvanger gebruik je?
Ik heb een film gehuurd door via Pathe Thuis, maar nog steeds heb ik een fout binnen een rode band. Ik heb mijn KPN box ook restart een veel keer geprobeerd om te kijken maar het werkt niet. Kan ik mijn geld terug? Ik heb 10 uurtjes binnen mijn 48 uuren, maar heb geen tijd nu te kijken.
Ik heb een film gehuurd door via Pathe Thuis, maar nog steeds heb ik een fout binnen een rode band. Ik heb mijn KPN box ook restart een veel keer geprobeerd om te kijken maar het werkt niet. Kan ik mijn geld terug? Ik heb 10 uurtjes binnen mijn 48 uuren, maar heb geen tijd nu te kijken.
Hiervoor kun je het beste even bellen met 0800 0402,
Bij uitzondering help ik je hier nu even mee. Ik stuur je even een privébericht.
Ik probeerde ook dit weekend and het zelfde probleem met de zelfde film. Ik ben helemaal ontevreden met het film service en ik probeer morgen te bellen.
Ik heb dit probleem nooit met ziggo!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.