Skip to main content
Beantwoord

Geluid blijft weg na doorspoelen op VIP2952 V2

• August 7, 2026
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo, ik heb 2 stuks VIP2952 V2 in huis en heb vergelijkbare problemen met het geluid tijdens het spoelen. Daarnaast valt het mij op dat als je weer naar gewone snelheid afspelen teruggaat, het geluid nog 2 à 3 seconden stil blijft. Sinds die verandering zo'n 2 weken terug is het beeld zelf tijdens het doorspoelen inderdaad meer schokkerig, maar dat hindert ons niet.

Wat ons betreft is deze verandering in het gedrag zeker geen verbetering. Wij hopen dat het straks weer beter wordt.

Beste antwoord door TV Apps Team

Deze feedback is bekend bij het ontwikkelteam. Daar waar mogelijk wordt gekeken om het geluid rapper te laten starten na spoelen.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 9, 2026

Daarnaast valt het mij op dat als je weer naar gewone snelheid afspelen teruggaat, het geluid nog 2 à 3 seconden stil blijft.

Hi ​@JosdD 

Is op alle oudere ITV ontvangers. Moest ik even aan wennen nu ik bij mijn moeder logeer met een Arris VIP5202 met Linux. 

Zelf heb ik TV+ met de Sagemcom DIW7022. Met Android-TV. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 12, 2026

Goedemorgen ​@JosdD, bedankt voorjouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Allereerst bedankt voor de gerichte feedback, dat nemen we uiteraard mee! Ik kan het zelf niet testen nu maar als ​@PeterG aangeeft dat dit inderdaad het geval is, dan twijfel ik daar niet aan. Misschien dat ​@TV Apps Team hier ook nog iets over weet te zeggen?

TV Apps Team
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV apps
  • Antwoord
  • August 12, 2026

Deze feedback is bekend bij het ontwikkelteam. Daar waar mogelijk wordt gekeken om het geluid rapper te laten starten na spoelen.

• August 12, 2026

Ik denk dat die VIP 2952V2 KPN wel honderden klanten heeft gekost. Ze wilden ze nooit vervangen. Wij hebben ten lange leste het advies van WJB gevolgd om een 4K aansluiting te nemen. WJB adviseerde om het direct op te zeggen als de 5202 waar Peter over spreekt binnen was, dat hebben wij niet gedaan. We hebben het eerst een tijdje aangekeken, 

Maar ik adviseer je eerst even met de klantenservice te bellen 0800-0402 gratis
Ik dacht dat de 2952 al standaard in de omruiling zit, gisteren kon ik het nog snel vinden maar nu niet meer.. 

Ik heb trouwens meermalen gelezen dat bij dit telefoonnummer bijna altijd alle deuren open gaan als je zegt “Ik overweeg naar Ziggo te gaan”.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 12, 2026

Dit topic zocht je, ​@dommeke .

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 12, 2026

Hartelijk dank voor dit antwoord @dommeke en @PeterG. 
ik wacht de ontwikkeling bij het TV Apps team nog even af. Komt er geen verbetering, dan gaan we bellen.