Skip to main content

Vandaag keken wij naar Deadliest catch via de Arris dat was een drama met het constant wegvallende geluid. Dan maar de itv app opgestart en zowaar geen geluidsproblemen.

 

Aangezien  het vaak wel goed gaat weet ik niet of het direct aansluiten aan de TV dit oplost, zeker omdat we dit probleem op de andere kanalen die we kijken niet zo vaak ondervinden.

Ik wil de opstelling als test best veranderen dan moet ik eerst een optische kabel opzoeken om radio te kunnen luisteren.

 

Er loopt een topic die ondertussen een jaar oud is, deze reactie mag desnoods daarbij. Ik wou dit in ieder geval nog weer onder de aandacht brengen. Afgaande op de reacties in de andere topics twijfel ik over de noodzaak om de opstelling te veranderen.

Aanvullend dit was met live/lineair kijken. We keken even daarvoor een programma van de maandag terug dat ging prima.


Hi @Galdor68, ik lees dat het geluid van Discovery via de tv-ontvanger minder goed is dan van andere zenders en online. Ik heb hier zelf niet meer signalen over gezien. Speelt dit intussen nog steeds of is het verbeterd? Gaat het specifiek om Deadliest Catch of alle programma's op Discovery? Als het nog steeds speelt, test het dan inderdaad even rechtstreeks op je tv als het lukt, ik ben benieuwd of dat verschil maakt.


@Alexandra 

Ik heb nu even aangehaakt in het lopende topic.

Dit speelt bij meerdere programma's niet alleen bij Discovery ook bij TLC en met het terugkijken via de Vip5202.

De uitspraak van niet meer signalen hierover gezien is een beetje jammer met dat lopende topic.


…. Ik heb hier zelf niet meer signalen over gezien.

@Galdor68 Vandaar dat ik vanuit mezelf spreek, want ik heb er zelf geen andere topics over gezien 😉 En daarom ook goed dat je daar aangehaakt bent. Het is met dit soort dingen vaak beter om de signalen op één plek te hebben, zo kunnen we ze het beste verzamelen.