Hier dezelfde problemen. Soms Discovery. National Diographic had ik het gisteren continu. Op Star chann5met regelmaat. Soms lijkt het weg te zijn, maar na een tijdje komt het probleem weer.
Op de nl commerciële zenders geen problemen verder.
Hier dezelfde problemen. Soms Discovery. National Diographic had ik het gisteren continu. Op Star chann5met regelmaat. Soms lijkt het weg te zijn, maar na een tijdje komt het probleem weer.
Op de nl commerciële zenders geen problemen verder.
Allereerst dankjewel voor de uitgebreide uitleg en het proberen om het op te lossen. Fijn ook dat je een oorzaak gevonden hebt. Ik ben benieuwd of een reset van de versterker invloed heeft gehad.
welk nieuw topic?
het gaat nog steeds om het haperen van het geluid op bepaalde zenders…..
En helaas heeft het resetten van de versterker niet geholpen. Ik snap werkelijk waar niet waar het probleem m in zit.
Het enige wat ik nog kan doen is de HDMI kabel daadwerkelijk in de TV/CD ingang doen. Of het nut heb weet ik niet, daar het geluid via de optische ingang gaat en niet via de HDMI
Een update en van mijn kant het einde van het verhaal.
Gisteren dus de versterker gereset en alles weer ingesteld. Nog steeds haperingen.
Versterker uit gedaan, omdat we gingen eten.
Daarna alles weer aangezet. Had de versterker ineens geen internet. Van alles geprobeerd, niks hielp. Versterker nogmaals uitgezet en weer aan gezet. Weer internet op de versterker EN geen gehaper meer!
Hoe, geen idee. Heb het niet via HDMI geprobeerd, maar dat maakt me niet uit.
Ik ben in ieder geval van het gehaper af. Had het haast opgegeven. Allen in ieder geval bedankt voor het meedenken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.