Skip to main content
Vraag

Geluid HMB2260 V2 ineens zacht

  • June 28, 2026
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Ineens was het geluid van de meeste zenders veel te zacht. Vroeger was 12 voldoende, maar nu was 26 soms nog te zacht. Hoe dit kwam? Geen idee, misschien is er op de achtergrond een update geweest? Door de antwoorden op dit forum zelf wat geprobeerd met de Instellingen - Geluid. Het geluid stond op 'Auto' en veranderd naar 'Stereo'. Dat was kennelijk de oplossing. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee, als jullie dezelfde problemen ervaren.

1 reactie

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 28, 2026

Je kunt ook overwegen om deze prehistorische ontvanger om te ruilen voor een modernere.

Vrienden hadden deze in 2012. En God, wat was dat ding toen al traag met bediening. 

De Arris VIP5202 is héél erg veel vlotter.