Skip to main content

Ik heb dit probleem ook. Bij alle zenders loopt het geluid goed, behalve bij de zenders van ESPN. Ik heb de nieuwe KPN TV+ box. De probleemoplossingen werken niet. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Wessel133, dat is wel gek. 

In de laatste update zijn er inderdaad nieuwe verbeteringen voor audio doorgevoerd, waardoor je de oplossing die ik eerder noemde nu niet meer nodig hebt. Gelukkig had je die zelf al gevonden en is het geluid daarmee nu overal weer synchroon!

 

Met deze update zou dat namelijk verholpen moeten zijn. Alleen is dat dus niet zo. 

Je hebt al veel geprobeerd, maar zonder succes. Heb je ook al een reset gedaan? Helpt dat? 

Zo niet, hoe heb je de ontvanger aangesloten? 

Heb je nog externe geluidsapparatuur aangesloten op ontvanger of tv? En hoe?

Je hebt ook de geluidsinstellingen doorlopen? 


Ja, alles is up to date. Ook hebben we de instellingen gecontroleerd en de verschillende uitvoeropties geprobeerd. Alles uit en weer aangezet, ook modem. Reset. Het is alleen bij ESPN en bij RTL 4. We hebben de Sonos-playbase met twee losse lonosboxen erop aangesloten. 


Hoe staan de geluidsintellingen nu? Staan deze op passthrough? Of een andere instelling? Ik wil in ieder geval passthrough adviseren met een externe geluidsbron. 


Ja hij staat op passthrough. Ben ze ook allemaal nagelopen. Het gekke is dus dat het bij een paar zenders zo is en het zo is sinds ik de tv+ box heb, bij de vorige box niet 


Hoi @Wessel133 .  Is het zo bij live uitzendingen op die zenders? Of hebben we het over terugkijken?


In ieder geval live. terugkijken nog niet geprobeerd