Skip to main content

Goedenavond, 

Sinds ik de nieuwe (kleine) ontvanger heb merk ik dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld.

Ik heb deze ontvanger ook een tijdje mogen testen maar toen had ik dit probleem niet. Ik merk het vooral bij de Belgische zender VRT of zenders uit het pluspakket. Soms ook bij bv RTL. Het kijkt uiteraard helemaal niet lekker als dit niet gelijk loopt. Bij de vorige ontvanger had ik dit ook niet. 
Wat zou ik hieraan kunnen doen? 
Dank vast voor de hulp. 
Mvg, 

Pièrre. 

Helaas nog niet, @Pieair. Er zijn gedurende de afgelopen updates wel verbeteringen doorgevoerd, maar er zijn nog steeds klanten die hier tegenaan lopen. 


@Pieair ik heb vandaag voor de aardigheid een keer de hele box terug gezet naar fabrieksinstellingen. Het valt mij op dat, ondanks ik de geluid instellingen op automatisch heb staan, geen lipsync problemen heb op bv ESPN, terwijl ik deze normaal altijd had met de instelling op automatisch.

ik moest de box altijd op doorloop/passthrough hebben staan om geen lipsync problemen te hebben. Ik zal het de komende tijd eens in de gaten houden of dit zo blijft.

Wellicht zou je dit ook eens kunnen proberen.


@pietheingrun : bedankt voor de tip. Ik ga het eens proberen. 
Dan ben je niet alle opnames kwijt toch? 
 

Ik snap overigens niet waarom het vanuit KPN zo lang duurt voordat dit opgelost is. 


Opnames blijven gewoon bewaard


@Marcia van KPN : het probleem blijft bij mij nog steeds. Is er al een oplossing in zicht? 


Ik heb er sinds afgelopen week ook weer last van


@pietheingrun : ah dan ligt het niet aan mij. Ik merk dat het deze week ook erger is. Eigenlijk bij alle zenders heb ik het nu wel. Blijft vervelend dit. 


Reageer