Skip to main content
Beantwoord

Geluid met de Soundbox is niet beter dan de TV

• May 2, 2025
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Heb de nieuwe sounbox, geluid is niet beter dan mijn tv, dan betaal je zogenaamd € 6 voor. 
Maar dan betaal je voor digitene  bij vorig abonnement niets, nu €6 dus de soundbox kost dus €12 kan niet meer terug naar vorige abonnement. 
Afgesloten bij KPN winkel, daar zegt niemand dat je digitene kwijt raakt. Dus na 3 keer winkel bezoek en div telefoontjes, er achter gekomen dat er ondeskundig personeel met mooie praat je die troep aangesmeerd krijgt. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Herman703 . Welkom bij de KPN Community

Dit lijkt me niet hoe het hoort te gaan.  Om te beginnen is audio beleving iets subjectiefs.  We hebben een hoop klanten die juist heel enthousiast zijn over de geluidskwaliteit.

Daarmee wil ik jouw opmerking niet bagatelliseren. Als jij het niet goed vind zou je gewoon weer terug moeten kunnen naar een ‘normale’ ontvanger. 

Ik vermoed dat, toen jij deze Sounbox bestelde, je nog in een zogenaamde oude propositie zat.  Zeg maar een abonnement vorm die we nu niet meer hebben.  Helaas is dát wel onomkeerbaar. Je kiest voor een nieuw pakket.   Dat staat ook in de bevestiging van de order die je krijgt. 

Deze community is geen één op één ingang . Hier helpen voornamelijk klanten elkaar.  Als ik je verhaal zo beoordeel zou jij gewoon je Soundbox weer moeten kunnen omruilen voor een normale tv ontvanger en daarmee wat kosten besparen. Hiervoor kun je het beste een terugbel afspraak inplannen:

Contact en klantenservice | KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 6, 2025

Hoi ​@Herman703 . Welkom bij de KPN Community

Dit lijkt me niet hoe het hoort te gaan.  Om te beginnen is audio beleving iets subjectiefs.  We hebben een hoop klanten die juist heel enthousiast zijn over de geluidskwaliteit.

Daarmee wil ik jouw opmerking niet bagatelliseren. Als jij het niet goed vind zou je gewoon weer terug moeten kunnen naar een ‘normale’ ontvanger. 

Ik vermoed dat, toen jij deze Sounbox bestelde, je nog in een zogenaamde oude propositie zat.  Zeg maar een abonnement vorm die we nu niet meer hebben.  Helaas is dát wel onomkeerbaar. Je kiest voor een nieuw pakket.   Dat staat ook in de bevestiging van de order die je krijgt. 

Deze community is geen één op één ingang . Hier helpen voornamelijk klanten elkaar.  Als ik je verhaal zo beoordeel zou jij gewoon je Soundbox weer moeten kunnen omruilen voor een normale tv ontvanger en daarmee wat kosten besparen. Hiervoor kun je het beste een terugbel afspraak inplannen:

Contact en klantenservice | KPN