Skip to main content
Beantwoord

Geluid Soundbox aanpassen: Waar verander ik de bas en de treble?

• July 4, 2025
  • 4 reacties
  • 201 keer bekeken

Hoe kan ik bas en hoogetonen wijzigen, het klinkt allemaal dof?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Willem61956, welkom op de KPN Community! De plek waar onze klanten elkaar helpen. Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Wat jammer om te lezen dat je het geluid van de Soundbox ervaart als dof. Helaas hebben we (nog) geen equalizer. Maar je kunt wel met de anderen geluidsinstellingen spelen om te kijken of je het geluid kunt veranderen zodat het past bij wat jij zoekt.

Geluidsinstellingen TV+ Soundbox

4 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • July 4, 2025

Hoe kan ik bas en hoogetonen wijzigen, het klinkt allemaal dof?

Hoi Willem dit is niet mogelijk er zit geen equializer functie op de box.

Je kan wel geluids profielen instellen door de  mute knop ingedrukt te houden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 4, 2025

Helaas dat maakt zeer weinig uit het is gewoon slecht dof geluid, mijn tv is vele malen beter!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Willem61956, welkom op de KPN Community! De plek waar onze klanten elkaar helpen. Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Wat jammer om te lezen dat je het geluid van de Soundbox ervaart als dof. Helaas hebben we (nog) geen equalizer. Maar je kunt wel met de anderen geluidsinstellingen spelen om te kijken of je het geluid kunt veranderen zodat het past bij wat jij zoekt.

Geluidsinstellingen TV+ Soundbox

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@Willem61956, jij hebt inmiddels de nieuwste firmware op je Soundbox staan. Hoe ervaar je het geluid nu? Ik was ook nog even benieuwd hoe jouw Soundbox staat, ten opzichte van de tv. Staat deze wel vrij en midden vóór de tv? Dus bijv. niet in een vakje van een tv-meubel onder de tv?