Skip to main content
Beantwoord

Geluid uit luidspreker wordt soms zachter en geeft rare klank

• September 29, 2025
  • 8 reacties
  • 80 keer bekeken

werdine
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Het lijkt of dat er een steen op de luidspreker ligt. Dit gebeurd niet aldoor het lijkt of dat iemand af en toe een vinger tegen de spekers duwt. Het geluid wordt zachter en geeft dat een rare klank.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goed dat je de Soundbox op een andere tv hebt getest. Omdat het probleem nog steeds bestaat, zit het waarschijnlijk in de Soundbox zelf. Ik raad je aan om een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice. Een collega kan dan samen met jou kijken wat er precies aan de hand is. Het is goed mogelijk dat het apparaat wordt vervangen.

Laat je hier nog even weten hoe het afloopt?

8 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 29, 2025

Over welk apparaat gaat het?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@werdine, welkom op de community! Dat klinkt inderdaad vervelend, zeker als het geluid zomaar wegvalt of vervormt. Kun je aangeven om wat voor apparaat het precies gaat? Is het bijvoorbeeld een televisie, een soundbar, een losse speaker of iets anders?

werdine
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 2, 2025

Ik heb soundbox voor TV+ en heb als TV TCL. Het lijkt erop dat er iemand met zijn hand de spaekerdoek vast houd.

werdine
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 2, 2025

Ik ben in het beziit van een TCL TV en een soundbox van KPN

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor je bericht! Bedoel je met soundbox de Soundbox van KPN? En kun je misschien een ander apparaat (bijvoorbeeld je telefoon of een tablet) met de Soundbox verbinden om te testen of het probleem daar ook gebeurt? Dan weten we beter of het aan de Soundbox ligt of misschien aan de TV zelf.

Laat je weten wat daaruit komt?

werdine
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

Heb de soundbox aan een andere tv aangesloten maar het probleem was nog hetzelfde.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Goed dat je de Soundbox op een andere tv hebt getest. Omdat het probleem nog steeds bestaat, zit het waarschijnlijk in de Soundbox zelf. Ik raad je aan om een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice. Een collega kan dan samen met jou kijken wat er precies aan de hand is. Het is goed mogelijk dat het apparaat wordt vervangen.

Laat je hier nog even weten hoe het afloopt?

werdine
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 28, 2025

Het is opgelost heb nieuwe gekregen en het is fantastisch bedank voor de hulp

Rob