Skip to main content
Vraag

Geluid valt regelmatig weg op TV+ en Sonos arc

• January 3, 2025
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Helaas heb ik met regelmaat last van wegvallend geluid. Geluid staat op passtrough en dolby geluid  gaat helemaal goed, lipsync is goed alleen het is super irritant dat het geluid wegvalt af en toe. opties die eerder al voorgelegd zijn in andere topics al geprobeerd maar nog steeds geen oplossing. Sonos heeft ook al meegekeken en systeem doorgelopen maar kan geen oplossing bieden. Wie heeft een oplossing?? Voorheen met zelfde setup en caiway hier geen problemen mee gehad. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 7, 2025

Goedemorgen ​@Sacha0209 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik zelf geen enkele ervaring heb met apparatuur van Sonos.  Maar goed dat je ook naar eerdere topics hebt gekeken voor een oplossing alleen jammer dat je deze vooralsnog niet bent tegengekomen. Ook mooi dat Sonos zelf al heeft meegekeken al is het jammer dat het niks heeft opgeleverd. Als dit voorheen prima heeft gewerkt in combinatie met Caiway dan zou dit ook met een KPN aansluiting moeten functioneren zou je zeggen. Heb je ook dit topic bekeken? Hierin staat een oplossing beschreven waar je in eerste instantie niet zo snel aan zou denken en ik hoop dat je daar iets aan hebt! Zo niet, laat het ons dan ook vooral weten zodat we verder met je mee kunnen denken.