Skip to main content
Vraag

Geluid valt weg bij wisselen gids naar TV en andersom sinds recente update

  • 26 July 2024
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedenavond, 

Volgens mij is er sindskort weer een update geweest op de tv box want het probleem dat het geluid weer even wegvalt, wanneer je switch tussen de tv gids naar tv of andersom, is weer terug. 
Hebben meer mensen dat? 
 

Wanneer je wilt terugspoelen tijdens live tv kijken moet je de zender eerst op pauze zetten voordat je kan terugspoelen. Direct terugspoelen kan niet meer.

Over het algemeen reageert de box trager dan voorheen. 
 

Mvg, 

Pièrre. 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Volgens mij is er sindskort weer een update geweest op de tv box want het probleem dat het geluid weer even wegvalt, wanneer je switch tussen de tv gids naar tv of andersom, is weer terug. 
Hebben meer mensen dat? 

Niet bij me

 

Reputatie 7
Badge +9

Helemaal in het begin, als de Box net opgestart is, gebeurt het een of twee keer dat het geluid gedurende een seconde wegvalt...dat stelt echt helemaal niks voor, later komt het niet meer voor...althans bij mij, @Pieair.

@Ratonesque : bij mij blijft het. Niet alleen in het begin maar constant als je schakelt tussen tv gids/tv valt het geluid een paar seconde weg. 
Dat is een tijd terug ook geweest maar was opgelost. Helaas is het nu weer terug. 
 

@Pieair : eerst even het standaard lijstje: Heb je de box al eens gereset?  En hoe is íe aangesloten? Bekabeld of via wifi?

Hoi @Erwin van KPN

Reset heb ik laatst gedaan vanwege de HBO Max app die niet werkte (overigens is dat probleem ook nog niet verholpen daardoor). 

Is dit dus niet een algemeen probleem? Ik merk dat de bediening van het terugspoelen van live tv ineens heel anders werkt. 


De box is bekabeld aangesloten. 

 

Ik vind het overigens erg jammer dat KPN geen chatfunctie heeft (dat heeft bijna elk bedrijf). Het is soms lastig in contact komen. 
 

Gr, 

Pièrre. 

Reageer