Skip to main content

Het geluid valt steeds weg op de zender rtl4  anderenzenders geen probleem ,kijk via de tv app van kpn

Hier hetzelfde probleem op Samsung QE65Q85R. Lijkt alleen voor te komen bij rtl 4, op andere kanalen niet meegemaakt. Ene keer valt het geluid weg en loopt het beeld door, andere keer bevriest het beeld. Geluid komt bij ons zelden terug, pas na schakelen naar menu en terug naar live uitzending.

Probleem komt ook voor bij terugkijken, daarna kan je alleen naar live uitzending of programma opnieuw starten. 

Krijg ook regelmatig de sorry melding op het scherm. 


@René71. Een monteur kan hier niets aan doen, ook de klantenservice niet. Volg simpelweg dit topic, dat is het beste. Hoe vervelend ook. Soms zijn storingen niet zo evident. Er is duidelijk iets aan de hand in de backend van de video, hetzij aanvoer, hetzij encoder. Dat ligt niet bij u in huis.

Zojuist een grote storing gezien om 22:34 op meerdere apps tegelijk op RTL4 in exact dezelfde scene van de uitzending, dat sluit meteen uit dat het niet de apps zelf zijn. Het is echt iets met het videosignaal. We gaan iets aanpassen en laten weten wanneer dat is gedaan. Feedback daarna is zeer welkom, ook als het probleem dan weg is.

Dank voor uw reaktie, ik ben benieuwd naar de oplossing want dit is erg vervelend. Zeker omdat ik aan de telefoon wel netjes geholpen ben maar niet het idee had dat het probleem erkend of bekend was/is bij kpn

 


De aanpassing op RTL4 is uitgevoerd vanmiddag. Graag horen we het als dezelfde type klachten vanavond zich toch nog voordoen.


Tot nu heb ik gisteravond geen last gehad met het geluid ,we kijken het nog een paar dagen aan dan geef ik wel aan .


gisteravond ook geen last gehad met beeld en geluid, kijk het deze week even aan en dan laat ik het wel weten.

moet wel zeggen was een genot om een keertje probleemloos te kijken

 


Gisteren prima TV kunnen kijken zowel met iTV op de Samsung smart TV als via de Arres Vip 5202 op zowel een Samsung als lg tv. Geen last gehad van wegvallend geluid meer bij RTL4, fijn dat jullie het hebben opgelost.

Zo lijkt het althans voor nu!


Ik zou er op terug komen ,geen last meer dat het geluid wegvalt bij rtl 4