Skip to main content
Vraag

Geluid van de TV+ Box nog altijd veel te laag

• December 26, 2024
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Na enkele maanden alle oplossingen te hebben geprobeerd in deze community blijft het geluid van mijn KPN+ TV veel te laag. Dit doet zich voor sinds het moment dat ik de nieuwe KPN TV+ ontvanger heb. Ik begin sterk te twijfelen aan het kastje zelf. Zoals gezegd alles wat hier op site voorbij komt heb ik inmiddels geprobeerd. Hopelijk kan er een oplossing aangedragen worden. Alvast bedankt. Gr. Erik

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 26, 2024

Beste ​@Erik W. als je het geactiveerd hebt kun je tegen de decoder roepen: ‘geluid maximaal”.

Dan wordt het geluid van de decoder op maximum niveau gezet.

• Auteur
  • Topper
  • December 26, 2024

Hi Jan, dankjewel, zoals gezegd volg ik al maanden de oplossingen die in deze community worden aangedragen. Ik heb drie KPN TV+ boxen waarvan ééntje dit probleem heeft en niet op te lossen is met alle mogelijkheden die hier worden aangedragen. Dus volume/geluid maximaal is al tientallen malen geprobeerd. Gr. Erik

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 26, 2024

zoals gezegd volg ik al maanden de oplossingen die in deze community worden aangedragen

Maar wat verwacht je dan van dit forum? Als je niet vertelt hoe je de dingen aangesloten hebt en wat je precies geprobeerd hebt?

Trouwens:

Ik heb drie KPN TV+ boxen waarvan ééntje dit probleem heeft en niet op te lossen is met alle mogelijkheden die hier worden aangedragen.

Je hebt vast ook al geprobeerd om (tijdelijk, als test) een van die andere twee ontvangers aan die ene televisie aan te sluiten? (Het volume regel je tijdens die test dan nog wel via de afstandsbediening van die originele ontvanger, tenzij het toevallig hetzelfde type televisie is.)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 26, 2024

Bij mij staat het volume van de tv tussen 30 en 40 (max 100).

Moet ie bij jouw hoger?

Top 2000 op 81 nu volume 30 van 100.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • December 30, 2024

Volume blijft natuurlijk een heel persoonlijk iets, wat voor de één werkt, werkt niet lekker voor de ander. Het is dan wel even de vraag welke apparatuur je exact gebruikt. Ik zou persoonlijk zoeken naar een goede basislijn en vanaf daar verder werken. Kijk ook eens op: