Skip to main content

Beste,

Onlangs met plezier gebruiken genomen van het KPN pakket. Echter ervaar ik een raar probleem.

Als ik de KPN box opstart en een zender kies en daarna vanuit mijn smartphone een Spotify nummer cast dan blijft het geluid van de zender doorspelen. 

Is dit een bekend probleem? Kon niet zo 1,2 iets erover terugvinden maar is behoorlijk hinderlijk.

Als je Spotify Premium hebt, dan helpt gebruik van Spoifty Connect in plaats van direct casten. Dan moet je wel de Spotify app installeren op de TV+ Box. Instellen gaat verder vanzelf bij eerste gebruik.

Zo niet, zitten hier antwoorden voor je bij?

 


Hi Arjan, 

Thanks voor je bericht. Maak inderdaad gebruik van Spotify Connect. 

Zal even de threads doornemen als ik thuis ben en kijken of ik daar een oplossing kan vinden.

Kom er op terug.


Helaas is mijn internetverbinding bij thuiskomst opeens down en niet te fixen. Monteur is voor morgen ingepland en zal het daarna even allemaal doornemen.


Helaas is mijn internetverbinding bij thuiskomst opeens down en niet te fixen. Monteur is voor morgen ingepland en zal het daarna even allemaal doornemen.

Oei dit helpt niet natuurlijk 😑 Hoe is het gegaan met de monteur? Heeft die naast het herstellen van je verbinding óók geholpen met het issue met Spotify?


Helaas is het probleem (nog) niet verholpen. Wat ik van de monteur begreep is dat er een fout is gemaakt in de centrale waardoor ik mijn verbinding ben verloren. Dus morgen komt er weer een monteur langs in de hoop dat het probleem dan opgelost wordt.

Dus heb simpelweg nog geen mogelijkheid gehad om het te testen.


Balen dit @0000X, eerst de verbinding zelf maar weer aan de praat en dan komt daarna Spotify wel!


Hoe staat het er nu voor @0000X? Verbinding weer ok? En hoe gaat het nu met Spotify?


En als alles weer werkt, kan je ook de app van Spotify op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) zetten.

Dan heb je ook geen problemen dat er een ander geluid doorheen komt.


Ik dacht ook dat (voor betalende Spotify gebruikers) de app installeren in combinatie met Spotify Connect genoeg was. Maar misschien is er meer nodig, zoals hier beschreven:

 


@Arjan van B 

Ik heb gemerkt dat Spotify casten vanaf de A53 problemen geeft.

Zie ook hier.

Ik ga binnenkort de vraag bij Samsung stellen.