Skip to main content

De problemen zijn er nog steeds met het geluid en we zijn nu inmiddels drie maanden verder. Is echt niet leuk meer.

Als ik via het tv+ boxje kijk ervaar ik die geluidsproblemen (zo zachtjes) en kijk ik op dezelfde tv online geen enkel probleem. 

Zou fijn zijn als het nu echt eens wordt opgelost. Dit probleem speelt al zolang.

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Schommelt het nooit bij jou dan het geluidsvolume?

Enige waar dat bij mij gebeurt is National Geographic. En dan maakt het niet uit of het reclame is.

Ik kijk die programma's alleen via opname, nooit op moment van uitzending. Ene moment volume op 40, dan weer bijna 60. Overige zelden op 40...


ik vraag mij nu af of dit niet d ezender is die dit zo aanlevert en dat dit niet aan kpn ligt..

reclames worden altijd harder doorgegeven, om even aandacht te krijgen. schijnt iets psychologisch te zijn... maar soms wordt het ook veel harder doorgevoerd. 

sommige luxe apparaten kunnen volume normaliseren en dus gelijk maken. maar goed dat geld niet voor alles.


Helaas is het zachte geluid niet bij 1 zender hier. 

We gaan gewoon maar wachten tot er software matig iets aan gedaan wordt. Bij jouw het geluid nog steeds goed Steffen?


@IngridB73, vind jij het goed als ik even met je meekijk en een meting doe in jouw netwerk? Mag ik ook weten welke modem je gebruikt en of je meerdere ontvangers hebt? Zou ik ook mogen weten hoe de ontvanger is aangesloten op de modem? 

 


@IngridB73, vind jij het goed als ik even met je meekijk en een meting doe in jouw netwerk? Mag ik ook weten welke modem je gebruikt en of je meerdere ontvangers hebt? Zou ik ook mogen weten hoe de ontvanger is aangesloten op de modem? 

 

Uiteraard! Ik kan nu verder niet antwoorden. Ik kom er op terug!


Reageer