Skip to main content
Antwoord

Geluid werkt niet op mijn afstandsbediening sinds een nieuwe ontvanger

• December 12, 2023
  • 9 reacties
  • 1773 keer bekeken

Angela Van Halteren-van Seters
Nieuwkomer

Hoi, Ik heb een samsung smart televisie en sinds gisteren nieuwe tv ontvanger met afstandsbediening. Alle knopjes werken, behalve de volume knoppen.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Angela Van Halteren-van Seters 

Heb je de afstandsbediening wel gekoppeld aan de TV?

Je kan hier https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm vinden hoe je dat doet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• Antwoord
  • December 14, 2023

Hallo @Angela Van Halteren-van Seters 

Heb je de afstandsbediening wel gekoppeld aan de TV?

Je kan hier https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm vinden hoe je dat doet.

Nieuwkomer

Ja de afstandsbediening is gekoppeld.  Alle knopjes werken, behalve het geluid harder, zachter en mute. Die werken niet.

• December 14, 2023

Ja de afstandsbediening is gekoppeld.  Alle knopjes werken, behalve het geluid harder, zachter en mute. Die werken niet.

Alle andere toetsen bedienen de TV ontvanger, de toetsen voor het geluid (en de source knop) bedienen de Samsung TV.
Om het geluid te regelen moet de AB dus ook gekoppeld zijn aan de TV, zie de eerder gegeven link.

Nieuwkomer

De source knop doet het ook

• December 14, 2023

Dus source op de KPN afstandsbediening doet het wel maar geluid instellen niet?

Heb je alle Samsung codes geprobeerd?

Nieuwkomer

Alleen code 270 werkte, de rest niet. Wij hebben een Samsung tv

• December 15, 2023

Welke TV ontvanger heb je, welke type afstandsbediening heb je van die afstandsbediening instellen pagina en wat is het typenummer van je TV?

• Nieuwkomer
  • December 23, 2023

Ik zit met hetzelfde probleem als Angela. KPN helpdesk gebeld, ik wordt nog voor nieuwjaar teruggebeld. Heb de Samsung Frame 75” tv versie 2023. Wie ons eerder. Kan helpen is van harte welkom

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • January 30, 2024

je kunt ook proberen open instellingen ga naar afstandsbediening instellen voor tv daar staat Samsung open en volg de instructies, of op de ontvanger de ronde zwarte knop ingedrukt houden totdat op tv het beeld tevoorschijn komt koppelen afstandsbediening.