Skip to main content

Hoi, Ik heb een samsung smart televisie en sinds gisteren nieuwe tv ontvanger met afstandsbediening. Alle knopjes werken, behalve de volume knoppen.

Hallo @Angela Van Halteren-van Seters 

 

Heb je de afstandsbediening wel gekoppeld aan de TV?

Je kan hier https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm vinden hoe je dat doet.


Ja de afstandsbediening is gekoppeld.  Alle knopjes werken, behalve het geluid harder, zachter en mute. Die werken niet.


Ja de afstandsbediening is gekoppeld.  Alle knopjes werken, behalve het geluid harder, zachter en mute. Die werken niet.

Alle andere toetsen bedienen de TV ontvanger, de toetsen voor het geluid (en de source knop) bedienen de Samsung TV.
Om het geluid te regelen moet de AB dus ook gekoppeld zijn aan de TV, zie de eerder gegeven link.

 


De source knop doet het ook


Dus source op de KPN afstandsbediening doet het wel maar geluid instellen niet?

Heb je alle Samsung codes geprobeerd?


Alleen code 270 werkte, de rest niet. Wij hebben een Samsung tv


Welke TV ontvanger heb je, welke type afstandsbediening heb je van die afstandsbediening instellen pagina en wat is het typenummer van je TV?


Ik zit met hetzelfde probleem als Angela. KPN helpdesk gebeld, ik wordt nog voor nieuwjaar teruggebeld. Heb de Samsung Frame 75” tv versie 2023. Wie ons eerder. Kan helpen is van harte welkom


 je kunt ook proberen open instellingen ga naar afstandsbediening instellen voor tv daar staat Samsung open en volg de instructies, of op de ontvanger de ronde zwarte knop ingedrukt houden totdat op tv het beeld tevoorschijn komt koppelen afstandsbediening.