Skip to main content

Via de KPN-gids heb ik een filmopname gepland.

Nu ik in de KPN-app op mijn telefoon kijk zie ik de geplande opname hier NIET in terug.

OORZAAK? 

Hallo @ruudforsthovel ,

Heb je jouw app voorzien van de nieuwste update? (Versie 8.50.01) Want in een eerdere versie waren er inderdaad problemen hiermee. 
 

 


Beste @Noordzee , dank voor je reactie. Ik heb de meest actuele versie. 

Ik zie nu zelfs dat onder het tabje Opgeslagen de programma”s die ik heb opgenomen ook niet vermeld worden….

De KPN-app TV+ loopt dus niet synchroon met wat ik in het menu op de TV zie….


Wat een vervelende situatie Ruud. Ik heb daar niet direct een verklaring voor, al zijn er inderdaad soms wat issues. Heb je al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd op de app? 


@Remco van KPN , hallo. Jazeker, ook al meerdere keren gedaan zelfs! 


Gaat het dan specifiek om één opname of ervaar je dat met meerdere programma's? Ik zal je feedback terugkoppelen. Kun je aangeven om welk uitzending/zender dit gaat?


@Remco van KPN Dag Remco, het gaat om verschillende zenders en meerdere programma’s . Van de verschillende programma’s via verschillende zenders is er geen één die in de app onder Opgeslagen zichtbaar is. 
 

Met vriendelijke groet. 


Log je in met e-mail en wachtwoord of abonnementsnummer en pincode? Je de andere methode dan nog even kunnen testen qua inloggen. Werkt dat niet dan zou ik even bellen met 0800-0402, dan kunnen mijn collega's dat voor je nalopen.


Reageer