Skip to main content

Update 01-03-2024:

Aanmelden is niet meer mogelijk. Bedankt voor alle aanmeldingen!


Recentelijk is de nieuwe KPN TV+ App live gegaan. We zijn continu bezig om de ervaring van de app te verbeteren. In het kader daarvan halen we graag inzichten hierover op middels een vragenlijst.

Met deze vragenlijst willen we inzichten verzamelen in het wel/niet geven van toestemming om gepersonaliseerde aanbevelingen te ontvangen in de KPN TV+ App.

Het invullen van deze vragenlijst duurt slechts 7 minuten van je tijd en je helpt ons hier enorm mee.
Je kunt deze vragenlijst invullen tot maandag 26 februari 2024.

 

Ga naar vragenlijst

 

Je krijgt ook de mogelijkheid om je aan te melden voor een vervolggesprek. Dat hoeft natuurlijk niet. Mocht je je wel  aanmelden voor een vervolggesprek, dan word je binnen enkele dagen gebeld door het werving- en selectiebureau Norstat waar KPN mee samenwerkt. Je krijgt dan ook een waardebon ter waarde van €20 omdat we het waarderen dat je de moeite neemt.

 

Alvast bedankt voor het invullen van deze vragenlijst, dit is heel erg waardevol voor ons!

Zojuist ingevuld.


Ingevuld, heb echter maar 2 van de 9 pagina`s gehad om te beantwoorden. 

En ook geen vervolg aanmelding gezien, wel ja, zal wel aan mijn wat mindere gebruik van de App zelf liggen bij mijn beantwoording? 


Hi @Tv-fans,

Allereerst bedankt voor het invullen! :-) 

Dat je niet alle pagina’s krijgt of hebt gezien om in te vullen/te beantwoorden is afhankelijk van de antwoorden die je invult. Hier zit logica achter. Bijvoorbeeld: als je aangeeft dat je WEL toestemming hebt gegeven om persoonlijke kijktips te ontvangen, sla je een heleboel tussenliggende vragen over ;-) 
Hopelijk geeft dit voldoende duidelijkheid. Zo niet, dan hoor ik het uiteraard ook graag van je!

Wellicht kunnen we je een volgende keer uitnodigen voor vervolgonderzoek :-)

Voor nu een fijne avond verder en groetjes,

Kirsten van der Mierden - Onderzoeker bij KPN


Gisteren ingevuld. Maar vandaag verschijnt dezelfde vragenlijst opnieuw? Zie 

 


Ik heb recent op mijn iPad de oude app voorzien van de update naar tv+ app. Ik vind de naam best opmerkelijk omdat het wat verwarring geeft met de tv+ ontvanger. De naam wekt bij mij de suggestie dat er verregaande integratie is tussen de app en de ontvanger. Maar die zie ik (nog) niet terug. Wellicht zijn er achter de schermen grootse plannen met de app in combinatie met tv+ en is de naam op dat moment beter verklaarbaar.

Ik ga de vragenlijst zeker invullen. Ik heb vooralsnog in de app geen toestemming gegeven om persoonlijke kijktips te ontvangen. Ik heb een poging gedaan om te doorgronden waar ik allemaal toestemming voor geef maar dat is geen pretje. Wat ik wel terug kan vinden is dat KPN mijn persoonlijke gegevens niet doorgeeft aan derden maar mij is niet duidelijk of dit wel gaat gebeuren met mijn kijkgegevens na toestemming. What’s in a word.

Ik realiseer me dat het hier over de app gaat maar voor mij is ook niet helemaal helder of de persoonlijke kijktips ook de tv+ ontvanger bereikt. En andersom. Als incidentele app gebruiker is dit wel prettig om te weten. Ik zou ook op dit gebied een verregaande integratie van ontvanger en app op prijs stellen.

Ik vind de nieuwe app overigens erg mooi vormgegeven maar dat is ook persoonlijk.


@Roy74 Bedankt voor je uitgebreide reactie en toelichting, we nemen het sowieso mee.

 

Groet,

Kirsten van der Mierden - Onderzoeker bij KPN


We zijn nog op zoek naar een aantal klanten die een vervolggesprek willen/kunnen doen:

De vervolggesprekken vinden plaats op: morgen dinsdagochtend 27 februari, woensdag de 28e of eventueel donderdag de 29e nog.

Bij deelname aan het vervolggesprek krijg je een Yesty cadeaukaart van 20 euro ontvangen. En je helpt ons natuurlijk heel erg.


Je mag me best noteren voor een vervolggesprek.


Hi @wjb, dat zou heel erg fijn zijn!
Klopt het dat je geen toestemming hebt om gepersonaliseerde aanbevelingen (persoonlijke kijktips) in de KPN TV+ App te ontvangen?

Naar deze mensen zijn we op zoek en daarmee gaan we graag in gesprek :-)

Ik hoor graag van je, ook wanneer je mee zou kunnen doen.

Alvast bedankt weer en groet,

Kirsten van der Mierden - Onderzoeker bij KPN


Hi @wjb, dat zou heel erg fijn zijn!
Klopt het dat je geen toestemming hebt om gepersonaliseerde aanbevelingen (persoonlijke kijktips) in de KPN TV+ App te ontvangen?

Het klopt dat ik geen toestemming heb gegeven om gepersonaliseerde aanbevelingen te ontvangen.

Laat maar weten wanneer je zou willen bellen of een Teams meeting zou willen hebben.

Mijn contactdetails staan in mijn forum profiel en ik geef de moderators hierbij toestemming om die t.b.v. dit gesprek aan jou te verstrekken.


Hi @wjb, bedankt wederom voor je snelle reactie. 

Ik ga even je contactdetails opvragen via de moderator @Paul van KPN.
Is het voor jou ook oke om je gegevens te delen met Norstat, het werving- en selectiebureau waar KPN mee samenwerkt om de Teams gesprekken later deze week in te plannen en voor het ontvangen van de Yesty cadeaukaart van €20? 

Ik hoor graag, alvast bedankt weer. 
 

Groet en hopelijk tot spreeks,

Kirsten


Ik ben gisteren gebeld en heb morgen een teams afspraak staan. Moet zeggen dat ze dat heel netjes en fijn doen. Ze hebben me vorige week een appje gestuurd (super chill, want belletje mis ik soms) en ze hebben mij netjes gisteren op de hoogte gesteld hoe en wat.

Dus voor wie nog twijfelt of het niet veel gedoe is enzovoort, valt echt reuze mee!


Hi @ikheetjeff, wat fijn en goed om te horen dat het zo soepel bij jou is gegaan (en dat je dit met de rest deelt hier)! :-)
Tot morgen spreeks hopelijk, met mij of mijn KPN-collega Juul.

 

Groetjes,

Kirsten van der Mierden - Onderzoeker bij KPN


Hoi allemaal,

 

Heel erg bedankt aan diegenen die de vragenlijst hebben ingevuld, heel erg waardevolle informatie voor ons waar we wat mee kunnen om de KPN TV+ App voor jullie te verbeteren!
De vragenlijst is dus inmiddels gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.

 

En speciale dank aan de personen die ook hebben meegedaan met het vervolggesprek over het wel/niet geven van toestemming voor persoonlijke kijktips in de KPN TV+ App.

Voor mij en m’n KPN collega’s voor herhaling vatbaar om op deze manier met jullie in gesprek te gaan en verbetersuggesties op te halen! 😃


De komende dagen ga ik aan aan de slag met de analyse & rapportage van de vragenlijst en de gesprekken. Zodat ik dit kan delen met collega’s die zich bezig houden met de verbeteringen van de KPN TV+ App. 
Hopelijk kunnen we jullie hier op enig moment de ontwikkelingen van laten zien. 


Wellicht tot in een vervolg onderzoek?!

 

Met vriendelijke groet en een fijne (werk)dag verder,

Kirsten van der Mierden - Onderzoeker bij KPN