In tegenstelling tot vroeger kan ik de gids niet horizontaal instellen. Dit is erg lastig als per zender wilt doorlopen welke programma's zij geweest en welke nog komen. De minigids is echt optie. Net als pm in.de horizontale gids te gaan zoeken. S.v.p de horizontale gids optie aan te brengen.
Beste
Het is wel zo dat sinds de laatste update de geplande en opgeslagen opnamen horizontaal weergegeven kunnen worden.
Kun jij eens een screendump plaatsen van jouw tv-gids op de DIW7022???
Beste JanD.
Voordat ik Kpn+ box. Had ik de vorige ontvanger kpn. Toen kon ik de gids horizontal of vertikaal omschakelen. Net als de kleuren. Dat is wat ik weer wil.kunnen
Ik neem aan dat KPN dit nog wel weet. Hopelijk wordt dat aangepast.
Beste
Of begrijp ik iets niet goed?
Bij KPN+ wel. Maar bij de vorige ontvanger niet.
Ik zou graag willen dat net als op opgeslagen ook in een lijstweergave naar keuze wordt aangeboden.
Bij KPN+ wel. Maar bij de vorige ontvanger niet.
Ik zou graag willen dat net als op opgeslagen ook in een lijstweergave naar keuze wordt aangeboden.
Dan is de topictitel verkeerd
Laat maar KPN zal het wel snappen.
Zie punt 9 uit Feature Requests KPN TV+ Box:
Laatste update van deze tekst: 24-11-2024
...
9. Verticale gids. Deze wens stond in de ‘op de planning’ categorie. Maar, met de invoering van de nieuwe minigids per de update naar 1.148.4 is dit niet meer iets dat we van plan zijn. We denken dat de minigids goed bruikbaar is als alternatief hiervoor.
Latere update: we gaan in de toekomst hier nog een keer naar kijken of we dit willen invoeren en of dat kan. Geen garanties, en ook geen prognose van wanneer.
En 13 september:
Ik heb nog een beetje lopen duwen bij het tv team over de verticale gids. Dat heeft iets geholpen in dat er is toegezegd dat we er in de toekomst nog een keer naar gaan kijken. Er wordt op dit moment gewerkt aan lijstweergave voor opnames. En daarna staat werken aan verschillende verbeteringen rondom de gids op het programma. Dus dat zal niet op hele korte termijn zijn, maar weet dat het niet meer helemaal van tafel is. Als er verder iets te melden is, dan horen jullie van mij.
Hoi Erik.
De minigids is echt niet prettig . Helemaal niet als je bij het doornemen opnames wilt instellen.
Ik ben er inmiddels aan gewend. (Hier de TV+ nu 2½ jaar inclusief de testfase)
Ik zet de linkerkant rond 20:30. Dan zie je van 7 zenders tegelijk de programma's tot ca 22:30.
Helemaal afgeschoten is de verticale weergave niet. Maar wel toekomst muziek.
Allen dank.
Ik wacht het verder maar af.
Prettige feestdagen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.