Skip to main content
Beantwoord

Gids in KPN TV app (IOS) werkt niet meer na 31 mei, blijft leeg

• May 28, 2025
  • 6 reacties
  • 161 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds gisteren gaat de gids van mijn kpn tv+ app niet verder dan 31 mei, hoewel 1 en 2 mei al aangeklikt kunnen worden. Er verschijnt dan echter geen gids in beeld, maar lege ruimte.

ik heb de app al opnieuw gedownload.

App staat op iPad en iPhone. Gaat bij beide niet verder dan 31 mei.

ik ben benieuwd wat de oorzaak is.

met dank en vriendelijke groet,

Renée

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Haha, geen zorgen: ik wist direct wat je bedoelde. Ik heb ook goed nieuws: er is een nieuwe update beschikbaar met een oplossing voor deze bug.

Als je de app update, zou het opgelost moeten zijn. Laat je even weten of het ook weer werkt bij jou?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Klopt, ​@RunnieDePunnie: dit is een bug!

We zijn op de hoogte van een storing in de KPN TV+ app, waarbij de tv-gids vanaf 1 juni geen inhoud laat zien. Dit probleem heeft op dit moment onze hoogste prioriteit.

Ons TV App team werkt hard aan een oplossing en we hopen op korte termijn deze storing op te lossen. We geven een seintje, zodra het opgelost is.

Excuses voor het ongemak!

Forum|alt.badge.img

Dank! Zie dat er per ongeluk mei ipv juni staat, gelukkig begrijpt u wat ik bedoel :)

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • May 29, 2025

Haha, geen zorgen: ik wist direct wat je bedoelde. Ik heb ook goed nieuws: er is een nieuwe update beschikbaar met een oplossing voor deze bug.

Als je de app update, zou het opgelost moeten zijn. Laat je even weten of het ook weer werkt bij jou?

Forum|alt.badge.img

Werkt nog niet, ​@Shyrin van KPN 

Forum|alt.badge.img

App werkt bij, maar blijft 02 ipv 03.

Jasper van KPN
Moderator

Je hebt hier 2 topics over gemaakt en we hebben het erover in de Product Update ​@RunnieDePunnie. Voor het overzicht is het niet handig om hetzelfde op zoveel plekken te bespreken. Daarom sluit ik dit topic af, en kan je verder gaan op de andere plek.