Skip to main content
Vraag

Gids op Comedy Central loopt niet gelijk met het uitgezonden programma

• March 5, 2024
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

De tijden op de TV-gids lopen  niet gelijk met de daadwerkelijke tijd dat het programma uitgezonden wordt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 5, 2024

De tijden op de TV-gids lopen  niet gelijk met de daadwerkelijke tijd dat het programma uitgezonden wordt.

In ieder geval 4 maart niet. Ik had ‘s avonds The Graham Norton Show, gevolgd door The Dailey Show opgenomen.

Graham Norton is helemaal niet uitgezonden en The Dailey Show kwam op een andere tijd.

Een gevalletje van programma wijziging maar niet aangepast in de EPG.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hebben jullie daar nog aanvullende concrete voorbeelden van Alfons en Mar1320? Dan zal ik eens mailen. We zijn afhankelijk van de zenders voor het doorgeven van de juiste programma informatie. 

Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 6, 2024

Hallo @Remco van KPN ,

Nee, ik verder niet. Ik kwam het hier tegen vanwege de Graham Norton Show. Op de app TVGids.nl op mijn tablet stond dezelfde foutieve informatie. Evenals Gids.tv. Vermoedelijk Is Comedy Central zelf in gebreke gebleven.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ja dat is vaak zo Alfons, maar dat blijft vervelend natuurlijk. Ik ga er sowieso even melding van maken, dan kan dit worden teruggekoppeld. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 7, 2024

Bij Ziggo zie ik op 4 maart

2125 the guest book

2150 the guest book

2220 the daily show 

Bron http://ziggogo.tv

Forum|alt.badge.img+3

Ik heb sinds een week of drie geen ondertiteling bij The Guest Book (Aleen bij deze serie). 
Weet niet of dit een fout bij Comedy Central zelf is ?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ook dat moet verzorgd worden door Comedy Central @WalkerOfTheDay. Neem ik ook even mee.