Skip to main content

Nieuwe afstandsbediening geïnstalleerd, nu werkt gids niet.

 

gisteren na installatie diverse problemen, dus vandaag weer opnieuw gedaan. Problemen blijven. Gids, spraakfunctie, helaas.

 

wordt er niet vrolijk van.

Oude geïnstalleerd, gids werkt niet, radio knop werkt niet


Welke KPN tv ontvanger heb je?


Diw7022 met Samsung tv


Een nieuwe afstandsbediening voor de Sagemcom DIW7022 moet je voor de DIW7022 opnieuw koppelen.

Als het goed is, krijg je die melding.


Dat is allemaal gedaan. Afstandsbediening werkt gewoon niet meer met een aantal knoppen. Zowel oude als nieuwe afstandsbediening.

meerdere keren ontkoppeld en opnieuw gekoppeld. Ook ingesteld voor Samsung meerdere keren.


Uit lukt wel met aan/uit knop, maar aan gaat niet. Wel via home of cijfer. Vreemd.


Hoi @Grietinus k. Wat en vervelend probleem. Ik verwacht dat dit probleem niet in jouw ontvanger zit maar in de afstandsbediening zelf. Om dit uit te sluiten wil ik je vragen om de tv-ontvanger eens te resetten? Als het daarna nog niet werkt stuur ik een nieuwe afstandsbediening jou kant op. Laat je mij weten hoe het afloopt?


Ik heb de ontvanger op alle manieren gereset, geen oplossing.

 

de problemen treden trouwens op met oude en nieuwe afstandsbedieningen.

Bij de oude bleven de toetsen hangen….


Niemand heeft een oplossing?


Wat jammer dat een reset het probleem niet heeft verholpen. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening naar je verstuurd. Laat je mij weten of het wel lukt met deze nieuwe afstandsbediening? 


Ik ben bang dat er meer aan de hand is. Instellen favoriete zenders werkt ook niet. Kan ze kiezen, opslaan, maar zkrijg vervolgens dat er geen favorieten ingesteld zijn.

 

Knoppe Netflix, apps en Disney werken ook niet….


Bedankt, nieuwe afstandsbediening werkt!


Wat goed om te lezen dat de nieuwe afstandsbediening het probleem uiteindelijk heeft verholpen. 😊