Skip to main content

Goedemorgen,

na een week zonder wifi en tv gisteren de reparateur gehad en die heeft het glasvezelkastje vervangen.

sindsdien zijn de stoppen 4x eruit geknald als we tv kijken.

ik kan een nummer bellen als er problemen zijn na de reparatie alleen elke keer als ik de code intoets zoals vermeld in de sms krijg ik te horen dat de code niet ontvangen is.

graag een reactie. Krijg jullie niet te pakken omdat ik het hele riedeltje steeds doorloop via jullie website om gebeld te worden en er steeds komt te staan dat de verbinding nu even niet werkt en ik het later moet proberen. 

heb inmiddels nog geen dag van het abonnement gebruik gemaakt maar wel de volledig factuur binnen van de week.

groet,

joyce Jade

Stoppen? Je bedoelt de zekeringen in de meterkast? 

Ja klopt. Als de tv aan staat. Ik snap het niet goed.

Vroeger noemde je het stoppen nu heet het zekeringen.
Maakt niet uit wat we zeggen, als we maar begrijpen wat bedoeld wordt.

Even op je vraag terugkomen @Joyce J 
Nadat de monteur geweest was?
Dan zou ik nogmaals even bellen met de klantenservice 0800 0402

Ow top. Kom dat nummer nergens terug vinden. Ik bel weer even dankjewel 

Ja heel leuk. Ik krijg dan een automatische beantwoorder die zegt dat ik het online mag melden en de verbinding verbroken wordt.

is gewoon fijn als een medewerker mij even belt gezien ik hier al zo lang mee bezig ben en niet weer een week wil wachter op een reparateur 

Ja heel leuk. Ik krijg dan een automatische beantwoorder die zegt dat ik het online mag melden en de verbinding verbroken wordt.

is gewoon fijn als een medewerker mij even belt gezien ik hier al zo lang mee bezig ben en niet weer een week wil wachter op een reparateur 

Hallo @Joyce J gewoon na het 1e telefoontje meteen weer terugbellen, dan weet het systeem dat je een mens wilt spreken en die krijg je dan ook aan de lijn.

Of zeggen dat je een medewerker wilt spreken

Net een medewerker gesproken die het oppakt. Kon ook niet veel doen maar ik word vandaag teruggebeld en dan gaan we weer het riedeltje in van afspraak maken met een monteur. Het is even niet anders. Dank voor jullie reacties. 

Hoi @Joyce J, welkom op onze community! Ik zie dat je al goed geholpen bent, voor dingen als dit is bellen altijd wel het snelst. Ik hoop dat je je verbinding inmiddels weer goed werkt!

Dat is mijn ervaring niet. Ik ben nog steeds niet terug gebeld na het laatste contact. Een vriend heeft me gelukkig geholpen anders was ik nu nog aan het wachten. 

Ah dat is balen, dat is natuurlijk niet de afspraak. Werkt alles nu al weer goed? Anders kun je ook een belafspraak maken

Reageer