Skip to main content

Als vervelend wordt ervaren dat ondanks dat je deze mooie optie heb om uhd kwaliteit ek te kijken is het toch dat precies een zender daaronder erotiek kanalen zitten. Kunnen deze zenders niet verhuizen. Er is een pincode slot wat je kan instellen indd maar bv vanuit de tv gids als je perongeluk daarop komt zie je toch in ongecensureerd blote vrouwen. Niet leuk voor de familie.

Erotiek helemaal uitzetten op de ontvanger van de woonkamer. Dat kan. 

Instellingen - kinderslot - erotiek verbergen op dit apparaat.

Dan zijn de zenders ook weg in de gids.


@Glille : ja, kan me wel voorstellen dat je daar niet telkens per ongeluk op terecht wil komen. Gelukkig is er de oplossing zoals @PeterG  die beschrijft. 

Lukt het daarmee?


@Glille 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

NPO 1 UHD HDR is alleen op:

Arris VIP 5202 op kanaal 690

Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) op kanaal 1 en op 690


Hij heeft het over glaszenders en NPO 1 UHD 690, @joop2011 .

Ik denk dus zomaar dat hij een Arris VIP5202 op glasvezel heeft 😊.


Hij heeft het over glaszenders en NPO 1 UHD 690, @joop2011 .

Ik denk dus zomaar dat hij een Arris VIP5202 op glasvezel heeft 😊.

 

Dat is mogelijk, maar het kan dat hij de kanalen 1 - 10 op de DIW7022 glas kanalen noemt.

Vandaar mijn vraag.

Laten we even op een reactie van @Glille wachten. Toch?

Als hij / zij nog reageert natuurlijk, ben bang van niet (helaas).


Tja. Glille heeft er last van de erotische zenders tegen te komen met HDglas. Die zitten op 651 - 654. Mijn aanname zal dus echt wel in de buurt zitten. 

Overigens is het opgelost. Hij / zij heeft erotiek uitgezet. Dan doet het type ontvanger er ook niet meer toe. 


Beste heren excuses voor mijn afwezigheid. Wat dom van mij je kan het natuurlijk verbergen. Al is dat ook niet altijd het meest handige optie ;)

Desalniettemin heb ik een oplossing voor het probleem. Ik heb een vip5202 zal mijn profiel eens updaten


Reageer