Het probleem is dat ik dit scherm dus nergens zie in mijn kpn apps of op mijn tv, die foto zag ik telkens online maar dat scherm vind ik nergens terug
Waar is dit scherm zichtbaar? anders was het wellicht al gelukt
thnx
Het probleem is dat ik dit scherm dus nergens zie in mijn kpn apps of op mijn tv, die foto zag ik telkens online maar dat scherm vind ik nergens terug
Waar is dit scherm zichtbaar? anders was het wellicht al gelukt
thnx
Heb je wel de Sagemcom DIW7022 (KPN tv++ box)
Of heb je een andere KPN tv ontvanger?
Deze optie zit alleen op de Sagemcom DIW7022.
Dat zou wel zo moeten zijn , zal de box eens loskoppelen en controleren
Heeft u wel een DIW 7022 ontvanger? Want dat begin in te betwijfelen. Deze:
Heeft u die?
Deze bovenbalk ziet u alleen op de tv ontvanger. Niet in de app op de tablet ofzo. Voor zover ik weet in ieder geval niet.
Die bovenbalk moet u zien als u op de afstandsbediening op het huisje drukt.
De foto die je vermeld, is de standaard scherm als je hem aanzet. (de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box))
Boven het scherm.
Of laat je hem in tv modus opstarten?
Zo ja, klik dan eerst op de home toets.
Kijk ook even op de KPN tv ontvanger of daar voorop DIW7022 staat.
Kijk anders onderop welke je hebt.
Deze lijkt er op:
Maar daar staat Arris op. En dan heeft u een afstandsbediening zonder huisje. Dat is dan niet de DIW 7022.
Idd de fout ligt bij mij het is de Arris
Bedankt toch voor alle reacties
Als u een DIW 7022 wilt, dan zult u het abonnement om moeten laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm.
Idd de fout ligt bij mij het is de Arris
Bedankt toch voor alle reacties
Als je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) wilt en je bent contractvrij, bel dan gratis 0800-0402 en zet je abonnement om naar KPN tv+
Meestal ben je dan ook nog goedkoper uit.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.