Skip to main content
Beantwoord

GOS kanaal 192 doet het al twee dagen niet meer

• August 15, 2024
  • 9 reacties
  • 119 keer bekeken

Jan Riet Geritz
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

Vorige maand heb ik ook al gemeld dat de GOS kanalen niet werken. Sinds gisteren doet de gesproken ondertiteling op kanaal 192 het niet. Kan er weer actie worden ondernomen richting NPO, zoals vorige maand? Bij voorbaat hartelijk dank

Beste antwoord door Jan Riet Geritz

Gisteravond geconstateerd dat gos 192 weer werkt. Hartelijk dank voor de snelle hulp

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• Nieuwkomer
  • August 15, 2024

Inderdaad weer geen gesproken ondertiteling, nu op 192

Bijzonder jammer want als je slecht ziet is het wel heel prettig als alles goed werkt!

Vr. Gr.

Ineke

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 15, 2024

Na NPO 1 vorige keer is nu NPO 2 met storing inderdaad. Ik geef even een kattebelletje.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Jan Riet Geritz, ik ga er melding van maken. Hopelijk werkt het kanaal dan weer snel 

Jan Riet Geritz
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • August 18, 2024

Gisteravond geconstateerd dat gos 192 weer werkt. Hartelijk dank voor de snelle hulp

Jan Riet Geritz
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

sinds vanmorgen 11 december 2024  werkt gos kanaal 191 niet. we horen geen ondertiteling voorlezen. Graag weer actie richting npo, bij voorbaat hartelijk dank

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik ga er melding van maken ​@Jan Riet Geritz. Hopelijk is het snel weer zoals het hoort. 

Jan Riet Geritz
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

geconstateerd dat sinds 16 december de GOS in ieder geval weer werkt. Wederom hartelijk dank

• December 17, 2024

Ook op/via een ander “kabelnet” was er geen GOS.

Ik ga er melding van maken

Mooi, enig idee waar de fout zat ?
Het is een regelmatig terugkerend verschijnsel, een computer die vastloopt of zo ?
Blijkbaar is er geen actieve monitoring voor dit soort diensten.

Ander bericht er over van onlangs :

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik durf zo niet te zeggen wat er dit keer aan de hand is geweest. De vorige keer dat dit speelde, was het een probleem in de aanvoer van uit de NPO.