Skip to main content
Vraag

Graag optie voor verticale gids

  • 9 September 2024
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

Wordt er niet blij van de horizontale gids.

Kan er niet aan wennen.

Graag de verticale gids optie.

Staat op de radar @Patzer!  Bedankt voor jouw feedback! 


@Remco van KPN, op je link staat ❌ en je collega schrijft iets anders:

9. Verticale gids/gids per zender. Deze wens stond in de ‘op de planning’ categorie. Maar, met de invoering van de nieuwe minigids is dit niet meer iets dat we van plan zijn. We denken dat de minigids goed bruikbaar is als alternatief hiervoor.

 


Belachelijk die horizontale gids. Traag in het vullen van de programma informatie bij het scrollen en heel onoverzichtelijk. Ik heb echt heimwee naar de oude app😥. Voor mij een reden nooit over te stappen naar de nieuwe tv box. 


9. Verticale gids/gids per zender. Deze wens stond in de ‘op de planning’ categorie. Maar, met de invoering van de nieuwe minigids is dit niet meer iets dat we van plan zijn. We denken dat de minigids goed bruikbaar is als alternatief hiervoor.

 

Dat denk jij maar ik niet.

Met de verticale gids is het veel gemakkelijker om per dag te schuiven. Naar programma's

En deze dus ook makkelijker de opnames van series te doen.


P.s Erik

Niet iedereen is bijdehand ( zijn nog mensen die hier niet aan kunnen wennen)

Zeker mijn man met Parkinson.

En denk ook vele ouderen.

 


Erik van KPN schreef:

9. Verticale gids/gids per zender. Deze wens stond in de ‘op de planning’ categorie. Maar, met de invoering van de nieuwe minigids is dit niet meer iets dat we van plan zijn. We denken dat de minigids goed bruikbaar is als alternatief hiervoor.
 

De minigids lijkt toch helemaal niet op een verticale gids per zender ?

Dan kan het ook geen alternatief zijn.

Zeker als er veel programma’s per uur op één zender zijn is de horizontale gids onbruikbaar bovendien moet je bij het swipen steeds stoppen omdat de programma’s van alle zenders dan nog “geladen” moeten worden.

ik pleit ook voor terugkeer van de verticale gids.


Reageer