Skip to main content

Ook ik behoor tot de ouderen bij Kpn die liever naar kwaliteit via radiozenders luisteren dan tv kijken. Wdr 3 graag toevoegen aan jullie pakket verwisselen met een mindere zender.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste ​@gero48 , op kanaal 850 vind je de Deutschland Funk.

Helaas (nog) geen WDR.

Voor Duitse radiozenders moet je niet bij KPN zijn. Daarin is Ziggo gewoon de beste provider.

Heb je echter de TV+ BOX DIW7022 dan kan je daar op de MyTuner app downloaden uit de play store. Hierin zitten tientallen Duitse radiozenders. Dat is helemaal sneller dan op KPN wachten want dat is al jaren geleden dat dit verzoek voor het eerst is gekomen.

Hoi ​@gero48. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht en je idee om WDR aan de zenderlijst toe te voegen. Het is goed om te weten welke zenders onze klanten graag willen zien! Ik geef je verzoek door aan de afdeling die hierover gaat. Helaas kan ik niet beloven dat de zender wordt toegevoegd, maar we nemen alle suggesties mee. Ik denk dat je op dit moment meer bent geholpen met het bericht van ​@PeterG hierboven. 

Heb je echter de TV+ BOX DIW7022 dan kan je daar op de MyTuner app downloaden uit de play store. Hierin zitten tientallen Duitse radiozenders. 

Een nog betere, fijnere, app voor Duitse radio gevonden: ARD audiothek .

Alle (publieke) radiozenders. Maar ook alle thema kanalen ervan.

Bijvoorbeeld WDR 3, maar ook onder andere WDR 3 JAZZ en meer.

Ook ik behoor tot de ouderen bij Kpn die liever naar kwaliteit via radiozenders luisteren dan tv kijken. Wdr 3 graag toevoegen aan jullie pakket verwisselen met een mindere zender.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Snap niet wat je bedoelt, dat ouderen liever radio luisteren i.p.v. tv kijken.

Dat klopt helemaal niet.

En ook muziek smaken verschillen, gelukkig.

En kwaliteit? Dat is niets meer dan een stempel die je er zelf aangeeft.

@gero48 

Zie hier, daar kan je hem toevoegen.

Reageer