Skip to main content
Beantwoord

Grafische user interface kleur aanpassen van Interactieve tv

  • February 9, 2019
  • 15 reacties
  • 961 keer bekeken

visserlaurent
Nieuwkomer
Ik zou de graag de kleur van de GUI (grafische user interface) van mijn decoder aanpassen naar zwart. Ik vind die blauwe kleur namelijk erg lelijk. Het zou fijn zijn als KPN deze optie doorvoert bij een volgende update?

Alvast bedankt 🙂

Beste antwoord door Nadia

Hey @visserlaurent, leuk je weer te zien, en ja dat heb ik! Op dit moment heeft het veranderen van de kleur van de gebruikers interface vanaf de tv-ontvanger geen prioriteit bij de ontwikkelaars. We zijn druk bezig om het gebruiksgemak op andere vlakken te verbeteren en verder te ontwikkelen. Denk daarbij aan iTV kijken zonder kastje en kabels met de KPN Smart TV app, via de KPN Smart TV app is de user interface zwart, zoals jullie als wens hebben uitgesproken :D
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

WillemH.
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 11, 2019
Dat zou ik ook wel graag willen, de blauwe kleuren zijn vreselijk.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 11, 2019
Ha visserlaurent en @WillemH. helemaal met jullie eens! Zwart is wat 'rustiger' aan de ogen, net als in onze iTV app. Ik zal jullie wens doorgeven aan het ontwikkelteam. Daarmee kan ik niet beloven dat het op (korte) termijn doorgevoerd wordt, we hebben een hele wishlist met wat we nog allemaal willen verbeteren 😉 Maar wie weet... Thanks voor de tip!

visserlaurent
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2019
Bedankt @Nadia ☺️

  • February 11, 2019
Het past dan wel meer bij de app en de site één gelijke uitstraling ik zeg doen 👍🏻

visserlaurent
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 24, 2019
Beste Nadia,

Is er al nieuws?

Hoor het graag.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 25, 2019
Hey @visserlaurent, leuk je weer te zien, en ja dat heb ik! Op dit moment heeft het veranderen van de kleur van de gebruikers interface vanaf de tv-ontvanger geen prioriteit bij de ontwikkelaars. We zijn druk bezig om het gebruiksgemak op andere vlakken te verbeteren en verder te ontwikkelen. Denk daarbij aan iTV kijken zonder kastje en kabels met de KPN Smart TV app, via de KPN Smart TV app is de user interface zwart, zoals jullie als wens hebben uitgesproken :D

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 25, 2019
Misschien, zoals bij vele andere, de kleur laten kiezen.

Casey
Wijsgeer
  • May 25, 2019
Blauw, blauw, blauw. En ik hou juist zo van BLAUW!
Niet aanpassen dus. 😉

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • May 25, 2019
Zoveel mensen....zoveel wensen 😉

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 25, 2019
Precies. Blauw is best wel mooi. Heb nog nooit een settopbox gehad waarbij je dát kon wijzigen overigens. En ik kijk al sinds 2002 met zo'n apparaat (mr. zap toen). Je zat gewoon met de aangeboden kleur.

Maar ik heb nog wel wat voorstellen: knaloranje, geel, grijs, paars, bruin ....

Ohja, als het maar NIET kpn-groen wordt want dat is écht leluk.

Leuk, zo'n 'discussie'. 😜

Het gaat toch om het gebruik. Of zit je uuuren naar de menu's enzo te kijken? 😁

Casey
Wijsgeer
  • May 25, 2019
Precies. Blauw is best wel mooi. Heb nog nooit een settopbox gehad waarbij je dát kon wijzigen overigens. En ik kijk al sinds 2002 met zo'n apparaat (mr. zap toen). Je zat gewoon met de aangeboden kleur.

Maar ik heb nog wel wat voorstellen: knaloranje, geel, grijs, paars, bruin ....

Ohja, als het maar NIET kpn-groen wordt want dat is écht leluk.

Leuk, zo'n 'discussie'. 😜


Het gaat toch om het gebruik. Of zit je uuuren naar de menu's enzo te kijken? 😁



Bruin? Poepbruin?😫

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 25, 2019
Casey schreef: Bruin? Poepbruin?😫

Ach, ja. Daar heb ik 💩 aan . Als de letters dan maar wit (of geel? 😉 ) zijn voor de leesbaarheid.

  • May 25, 2019
Nou,.. Bij mij kan het niet groener,.... Job = groen, provider = groen. Gras = groen,... Laat de tv maar blauw en/of zwart/antracietich/doorzichtig! Valt mee dat de Tv-ontvanger nog niet groen is 🤣

Mooie bureaubladachtergrond i.i.g —> 😅

  • May 25, 2019
Telfort blauw past bij jouw, KPN groen alleen als jullie dat zonodig moeten doen.

Als het veranderd dan een stijl met de rest dus zwart.

  • Nieuwkomer
  • January 15, 2020

Geef meteen even door dat ze de gehele GUI aanpassen, wat een vreselijk slecht design… 

Design van de app is iets moderner alleen beetjete windows achtig miss iets meer eigen Design creeeren zou  leuk zijn