Skip to main content
Vraag

Grandprix Radio (kanaal 832) valt het geluid steeds weg

• April 9, 2025
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Kan hier naar gekeken worden? Ik draai het nu vanaf me MacBook 💻 af, en daar heb ik geen problemen.

• KPN TV+ Box (DIW7022)
  • Verbinding 200 Mbit/s (BVDSL)
  • ZTE V10
  • Firmware: V10.C.25.01.05

Hopelijk is het maar een kleine issue, maar het luistert wel vervelend met geluidsonderbrekingen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hi ​@Dennis Overbeek, beetje late reactie zo, sorry. Ik zit zelf nu een kwartiertje te luisteren op m'n TV+ Box, maar ik hoor geen haperingen meer. Jij dan?

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Dennis Overbeek, beetje late reactie zo, sorry. Ik zit zelf nu een kwartiertje te luisteren op m'n TV+ Box, maar ik hoor geen haperingen meer. Jij dan?

@Marcia van KPN ik zal zo even luisteren, goeie zender hè? 😁

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 10, 2025

En ik ben juist zo blij dat we van die Olav Mol af zijn…. 

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

En ik ben juist zo blij dat we van die Olav Mol af zijn…. 

Nou ikke niet hoor, bij de eerste Formule 1 op tv hoor ik hem al, en ik hoor hem al die jaren. Ik ben dat zo gewend. Ik kijk de 1, 2 en de 3de vrije training / de kwalificatie en de race via Grandprix Radio.

Ik kan nu ook alles weer terughalen omdat Grandprix Radio en Viaplay samenwerken.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Marcia van KPN ik zal zo even luisteren, goeie zender hè? 😁

En..?? 😝 Ja, het valt me niet tegen! De zender stond laatst ook op kantoor op, leuke liedjes🎉

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

En..?? 😝 Ja, het valt me niet tegen! De zender stond laatst ook op kantoor op, leuke liedjes🎉

@Marcia van KPN dus jullie hebben nu ook de zender op kantoor aanstaan? 😂

Blijf je in ieder geval op de hoogte van de Formule 1. 😁

Maar ik denk dat het probleem is opgelost, we wachten het af...