Skip to main content

Goedeavond, ik vraag me af of ik wat gemist heb in de berichtgeving van KPN omtrent de toevoeging van gratis Netflix vanaf vandaag 06-02-2025, zoja, hoe heeft KPN dit dan gecommuniceerd?

Mvg

John.

Kennelijk heb je niets gemist. Want je weet het blijkbaar. En met jou heel veel andere klanten ook. Want de website waarop je dat zou kunnen regelen is overbelast. Dus wacht het eerst nog maar een paar dagen af.

Hallo ​@firestorm ,

Het nieuws staat op de KPN-website en op veel andere websites die berichten plaatsen over de wereld van media en internet. 

Van belang voor jou: 

Heb je minimaal een internetabonnement-thuis-abonnement en een mobiel telefoonabonnement bij KPN?, dan heb je Combivoordeel level één. En dan kun je via MijnKPN kiezen voor gratis Netflix Basic. 

Combivoordeel level 1

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

•  

• Uitgebreider keuzevoordeel pakket kiezen

In level 1 bieden we het Netflix Basic-abonnement aan.
    In level 2 kun je kiezen voor HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Wil je een uitgebreider abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij.

Wil je bijvoorbeeld Netflix Standaard? Dan betaal je 13,99 - 8,99 = 5,00 per maand.  

bronnen: 

Standaard Netflix zonder Combivoordeel:

https://www.kpn.com/entertainment/netflix 

Netflix Basic

Onbeperkt series en films in HD-kwaliteit

Kijk op maximaal 1 scherm tegelijk

Download series en films op 1 apparaat

Prijs, € 8,99 per maand

Netflix Standaard

Onbeperkt series en films in Full HD

Kijk op maximaal 2 schermen tegelijk

Download series en films op 2 apparaten

Prijs, € 13,99 per maand

Hallo ​@firestorm, de nieuwe KPN Combivoordelen zijn gecommuniceerd via de KPN website, MijnKPN en verschillende media websites hebben er melding van gemaakt. Tevens is er ook een topic hier op de KPN Community te vinden over de nieuwe voordelen. 

En ​@firestorm 

Heb je jouw nieuw Combivoordeel inmiddels aangevraagd? 

Je moet daarvoor in de app MijnKPN zijn.

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in de MijnKPN app 

• naar het tabblad Voor Jou
  • vervolgens klik je op Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen.

Als het goed is, zie je daar jouw level staan en kun je, als je iets verder naar beneden scrolt, klikken op Ik wil een ander cadeau kiezen.

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

Reageer

*