Skip to main content

ik lees dat het pluspakket voor ons gratis zou kunnen zijn, klopt dat.

Hoi. Welkom op het forum van kpn 🙂

Dit is voornamelijk een klant helpt klant forum. We zijn helaas niet helderziend. Ook in je forumprofiel zijn je abonnementen niet ingevuld. Dus algemeen antwoord, hopelijk is het voldoende.

Het is gratis als je Hussel of TV+ hebt en minimaal één mobiel kpn abonnement op het adres hebt. Het mobiele abonnement* krijgt dan korting én een verdubbeling van de gekozen bundel.

Bij Alles in één ook, alleen heb je daar nog de keuze pluspakket of espn pakket.

 

*alleen met mobiele abonnementen vanaf 2019.


Hallo @Jan Koeling ,

Je ontvang alleen het pluspakket (of bij sommige abonnementen naar keuze het ESPN-pakket) gratis als je naast je thuisabonnement ook een mobiel abonnement hebt op één adres. 

Mogelijk staan bij jou deze abonnementen nog niet goed gekoppeld? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 


Goedemiddag, hebben TV Internet, vaste telefoonaansluiting en 2 mobiele abonnementen. Is deze aanbieding van Pluspakket gratis en wat omvat dit dan qua zenders/streaming? Ik las dat Viaplay dan nog €10,99 gaat kosten. 
henry Nijhuis


Op de KPN website vind je precies wat het Pluspakket inhoudt: KPN Pluspakket @Henry Nijhuis 
Als ik in onze administratie kijk, zie ik dat het Pluspakket al gratis is bij het internet&tv abonnement. Er zijn namelijk meerdere mobiele abonnementen naast het internet en tv abonnement. 

Daarnaast kun je €5,00 entertainmentkorting krijgen op een  extra pakket zoals Viaplay. 


Ik heb een mobiel met een kpn abonnement, dan zou ik kpnplus gratis ontvangen.Hoe krijg ik het geactiveerd? 
groet Endik 


Hallo @Endik, jij kunt dat zelf in orde maken: https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm 
De link is voor het aanmeldformulier. Succes en alvast veel kijkplezier!Â