Skip to main content
Beantwoord

Gratis televisie niet ontvangen

• October 16, 2024
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Wanneer kan ik mijn gratis televisie krijgen? 

Beste antwoord door RJW59

Normaal gesproken nadat je abonnement is in gegaan. Stel je voor dat je alsnog je aansluiting annuleert (binnen zichttermijn) en je hebt de televisie al ontvangen, is het zo’n gedoe om dat apparaat weer te retourneren. 

Voor leveringsvragen kun je contact opnemen met de logistieke partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00. 

Als het goed is, is dit met je gecommuniceerd….

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 16, 2024

Normaal gesproken nadat je abonnement is in gegaan. Stel je voor dat je alsnog je aansluiting annuleert (binnen zichttermijn) en je hebt de televisie al ontvangen, is het zo’n gedoe om dat apparaat weer te retourneren. 

Voor leveringsvragen kun je contact opnemen met de logistieke partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00. 

Als het goed is, is dit met je gecommuniceerd….

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 16, 2024

Ik weet wel wie Sidekix ingehuurd heeft voor de bezorging. 😉