Skip to main content
Beantwoord

Groen beeld met KPN tv-ontvanger

• February 4, 2025
  • 2 reacties
  • 154 keer bekeken

Net de tv aangezet, aaah volgende probleem. Groen beeld! Nieuwe hdmi gepakt, helaas. Nieuwe hdi in andere hdmi bron, helaas! Oude hdmi in andere hdmi bron, helaas! Tv ontvanger 5x gereset, helaas.

Tv ontvanger van boven naar beneden gehaald, hebben we enkel grijs beeld.

Dacht dat ik inmiddels alles al wel had gehad, maar dit was weer een verrassing! 

Godzijdank vanaf 1 april alles opgezegd, toevallig gisteren (toeval?) maar zou wel fijn zijn als we nog even 2 maanden tv kunnen kijken in normale kleuren. Iemand een idee?

Oja, het ligt niet aan de tv, want de apps vindt de tv en Netflix etc is gewoon allemaal de juiste kleur en prima beeld.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Am86,

Jouw opzegging en de technische werking van je abonnement hebben niets met elkaar te maken, dit is dus echt puur toeval. En uiteraard hoor je tot de opzegdatum van je abonnement gewoon normaal te kunnen tv-kijken!

Als je de tv-ontvanger die het groene beeld gaf bij de tv boven aansluit, is het beeld dan wel normaal? Of is het daar ook groen via die ontvanger?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hi ​@Am86,

Jouw opzegging en de technische werking van je abonnement hebben niets met elkaar te maken, dit is dus echt puur toeval. En uiteraard hoor je tot de opzegdatum van je abonnement gewoon normaal te kunnen tv-kijken!

Als je de tv-ontvanger die het groene beeld gaf bij de tv boven aansluit, is het beeld dan wel normaal? Of is het daar ook groen via die ontvanger?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 17, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!